Xanitra Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 "din stygge pels" bruker jeg ganske ofte.. å den provoserer flere edrue og fulle folk, enn mine andre såkaldte kraftigere uttrykk som dra til helvete, fuck you, og lignende. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 "Din bleikfeite neger! Jeg vet du sitter inne på rommet ditt å ronker i lengsel etter kroppslig nærhet!!" Vet ikke om den var noe bra for dere men Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 "neger".? Aner jeg et snev av rasisme i den uttalelsen der? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) "neger".? Aner jeg et snev av rasisme i den uttalelsen der? Hehe, man sier ikke det til utlendinger da man kan si din "negerfeite bleiking" til de EDIT: Altså .. det var ikke ment som rasistiskt .. BTW, jeg sitter å spiser negerbolle nå Endret 4. oktober 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 "neger".? Aner jeg et snev av rasisme i den uttalelsen der? Hehe, man sier ikke det til utlendinger da man kan si din "negerfeite bleiking" til de Freak.. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Den beste fornærmelsen jeg noen gang har fått må være da en utlending sa til meg: "Hold kjeft du da! Norges klump!" Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Trur du må ta barten din ? sa dette til ei jente uten å tenke meg om... Mine tanker bare kom... Lenke til kommentar
tøs Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Bleikfeite fjordsame! = Norsk Neger Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Din mor har større kølle enn din far. Funker alltid. Din mor kommer ikke hjem i natt. Ska hilse fra din mor. Din mor vitser er ganske morsomme. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 -"Sug stav!". Obs!Må ikke ropes til en større folkemengde,uten hurtig transportmiddel for hånden. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Din mor har større kølle enn din far. Funker alltid.Din mor kommer ikke hjem i natt. Ska hilse fra din mor. Din mor vitser er ganske morsomme. Ja.. En til; Kan du be mora di kle på seg litt sexy til etterpå? Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Horeden er uslåelig... Nesten, men legger man til f.eks. at mens hun er ute på byen å for lure gutter til å få gratis drinker , for at de skal få seg noe, er hun værre, for gir du penger til hora er det bank'ers, så horer er ihvertfall ærlige. Brukt den noen ganger, og da må jeg løpe! Endret 5. oktober 2004 av Evil Eye Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) "Oj, jeg tror jeg nettop drepte hjernen din" eller "sokk" Endret 5. oktober 2004 av So Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har man en kroppsfiksert jente som er mongo og oppfører seg som et hespetre er det bare å komme med en; Mye kleenex i den BHn? De er jo mye mindre på hverdager. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 "Di solle!" "Din sopp!" "Sodd!" Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har man en kroppsfiksert jente som er mongo og oppfører seg som et hespetre er det bare å komme med en; Mye kleenex i den BHn? De er jo mye mindre på hverdager. Det må jo være den råeste jeg har hørt noensinne Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 unna her, mor di er svær! Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Mitt bidrag: - Du svetter lite til å være så feit! - Du må ligne på mora di for faren din er en grei fyr. - Skulle pult henne av bare ren barmgjertighet. (En kamerat av meg sa det mens dama han prata om overhørte det) XenZor Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 - Skulle pult henne av bare ren barmgjertighet. (En kamerat av meg sa det mens dama han prata om overhørte det) Haha, pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå