loketing Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 For å vite hvem Per Parker er må du ha en iq over 45 shit, jeg har bare 42. godt prestert. Lenke til kommentar
skuta Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 "hva med deg da, høyen, lånt sko av faren din?" Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 "Din Sahtans" Legg vekt på "h"'en Lydord(eller nesten iallfall), "Din saaaahhhhhhhhhtans" Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) En kompis skulle presantere meg for dama si så sa han: Dette er Bjørn, han e liksom den sjuke i gjengen....Bjørn vil du ete dinna vafla som e 3 daga gammal? Jeg svarte forøvrig: Ja, visst jeg får 50 kr. Endret 7. september 2004 av Equerm Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 "Praktiserende ballhårfrisør" "Med ditt utgangspunkt, kan du i det minste håpe på å bli bindersbøyerassistent" "fagorganiserte kulepennreparatør" Hvis man er en mørkets mann (eller kvinne forsåvidt) kan man alltids dra en "Jeg skal huske på å nevne deg til han jeg ber til", gjerne etterfulgt av en "Heil Satanas" mumlet ganske lavt. Kansje ikke en direkte fornærmelse, men funker bra til å stoppe kjeften på folk Lenke til kommentar
laerda Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 I et friminutt på mandag, var det en fyr som skulle fornærme en i klassen min. Det han sa var: "Du er så stygg at håret ditt vokser raskere enn det som er normalt" Det ma være den mest sårende fornærmelsen jeg noen gang har hørt Lenke til kommentar
bkak Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 "Du er ikke verdt karbonet du er laget av" En fornærmelse handler like mye om hvordan du sier det, som hva den inneholder. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 "din haltende ørn" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Du er så feit at du må gjette kas av valkene dine pisset kommer ut av Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 IQ måler en av sju intelligens-faktorer hva er de 6 andre da? Fysikk er en av dem, du kan jo ikke måle hvor sterk du er med å ta en iq-test. Eller er du dum eller? har fysikken noe med hvor intelligent man er? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) ok, du som sa at det var "nordlending"... det var frekt... INGEN kaller sørlendingene for nordlendinger, du kan ikke fornærme nordlendingene på værre måter ellers hvis noen kaller meg noe tar jeg de i hånden å sier navnet mitt... Endret 8. september 2004 av notalive Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Min beste fornærmelse..? Vel,, man er vel ikke nordlending for ingenting.. hehe Først må jeg advare sarte sjeler om innholdet... Hvis du er av denne typen så scroll fort tilbake "Du din førbainna skabbete hæstkuk!! Du e så støgg at dæ ser fan steike ut som at far din ronka i kjæften på en hund og at du så blei gjødd inn i fetta på mor di!! Satans impotænte snikpellik!" Lenke til kommentar
tundra Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 IQ måler en av sju intelligens-faktorer hva er de 6 andre da? Fysikk er en av dem, du kan jo ikke måle hvor sterk du er med å ta en iq-test. Eller er du dum eller? har fysikken noe med hvor intelligent man er? http://www.svt.ntnu.no/psy/Bjarne.Fjeldsen...gens102H99.html Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 If your IQ was two points higher, you'd be a rock. If the French were really intelligent, they'd speak English. Every time I look at you, I get a fierce desire to be lonesome. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 kom bare på en i farta som blei dratt på en COD server:''hey,56 k called,they want their lag back'' Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 IQ måler en av sju intelligens-faktorer hva er de 6 andre da? Fysikk er en av dem, du kan jo ikke måle hvor sterk du er med å ta en iq-test. Eller er du dum eller? har fysikken noe med hvor intelligent man er? http://www.svt.ntnu.no/psy/Bjarne.Fjeldsen...gens102H99.html har det ikke noe med kropps koordinasjon å gjøre? Det ligger vel strengt tatt i hjernen det også Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 For å vite hvem Per Parker er må du ha en iq over 45 Per Parker tok faktisk en tur innom faren min sitt kontor for en del år siden Nei, ikke for å slå av en prat nei =P Jeg så han gikk rundt på utesteder i sommer for å tigge. Artig sommerjobb... Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 "Du er så feit at en må rulle 2 ganger for å komme av deg"! "Tror ikke vi 2 er helt på bølgelengde, det er jo morra di vi snakker om nå"! ( Noe du sier hvis det er som sier noe om morra di) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 "IQ'en din er jo ikke høyere en skonummeret ditt" Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 beste er jo den mest originale: Din forbanna Humlepung! :p :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå