lindasl Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Holder meg til morradi-fornærmelser, enten norsk eller engelsk. Funker like bra Hva er det som er så jævelig morsomt med mora-di vitser a??? aldri forstått det. .... Mora di er altmuligman....(?) ----> å nei en dust sier noe om mora mi som ikke er sant og bare uber teit å si..... Hadde noen sagt noe sånt til meg skulle jeg bare sett teit på han for så le meg i hjel.... (og på engelsk; *ledd* enda mer....) Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Til en overvektig person: "Du er så feit at du er tung å prate med" ellers: "Fikk foreldra dine med en søppelpose på kjøpet eller?" Endret 2. september 2004 av Co[]V[]bster Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 V[]bster' date='02/09/2004 : 12:39'] Til en overvektig person:"Du er så feit at du er tung å prate med" Sier du stempler du deg selv som dum - så vet ikk eom det er helt optimalt. tror denne er bedre: "Du er så teit at du er tung å prate med" Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Til personer med krøller: Tror du jeg står her og tar imot fornermelser av en som er utstyrt med kjønnshår på hodet? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) be mora de slutte å skifte leppestift hele tiden, kuken min ser ut som en regnbue Endret 2. september 2004 av andesam Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Morra di er så tjukk at skyggen hennes veier 100 kilo! Lenke til kommentar
trra Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Kjekt å si til damer : Til å være feit svetter du ganske lite Mora di fornærmelser : - mora di er mann - faren din er stygg og mora di er dum og du har arva fra begge Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Offtopic: trra, nydelig med Per "Parker" i avataren din. Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Kanke huske noen av mine beste fornærmelser.. men jeg vet noe jeg ikke glemmer som vennina mi sa til gym lærern vår engang: Han: *snakker om at det var bra å få gode karakterer (også i gym)* henne: jeg trenger ikke gode karakterer.. jeg skal bli gymlærer Jeg satt å hylflira atmed selvfølgelig. Glemmer ikke utrykket hans.. haha p: Jeg og venninene mine syns mordi vister er morsomme.. som i.. så teit at de er artige. Så vi bruker å si "mordi er mann og farndin er trang".. av og til legger vi til "og brorndin har hår" Endret 2. september 2004 av Skabbfot Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Er Per Parker åsså ditt idol? Lenke til kommentar
nord Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Per er tøff haha! hvor fikk du bildet av ham?!? dette beviser jo at Per Parker er en Nasjonal helt Lenke til kommentar
trra Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 aner ikke hvor jeg fant det, er så lenge siden. Lenke til kommentar
tundra Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 IQ måler en av sju intelligens-faktorer hva er de 6 andre da? Fysikk er en av dem, du kan jo ikke måle hvor sterk du er med å ta en iq-test. Eller er du dum eller? Lenke til kommentar
tundra Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 hvem er forresten Per Parker? Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 "Skeive amatørdverg". Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Han: *snakker om at det var bra å få gode karakterer (også i gym)* henne: jeg trenger ikke gode karakterer.. jeg skal bli gymlærer Jeg satt å hylflira atmed selvfølgelig. Glemmer ikke utrykket hans.. haha Den der historien har jeg hørt. Den må ha blitt godt spredd. Lenke til kommentar
trra Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 For å vite hvem Per Parker er må du ha en iq over 45 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 hvem er forresten Per Parker? en narkoman i tromsø som er langt fra kul... Lenke til kommentar
tundra Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 For å vite hvem Per Parker er må du ha en iq over 45 shit, jeg har bare 42. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå