flodhest Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 "hva erre du lurer på, korrupte burugle?" Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 "Du er lam fra halsen og opp" Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 hvis noen erbedre enn deg i noe (innen data nerd ting) så sier du: "Jeg har hvertfall et liv utenfor datan" den har jeg fått slengt etter meg da bare sa jeg tilbake:kjæft'n din æ knuse dæ lett i cs,så bærre pass dæ! (det rare er at det fikk han til å holde kjeft :!: ) Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 jeg er ikke typen til å forneme folk, det jeg gjør er å ta bilder av folk som gjør dumme ting. så kan jeg gjøre hva jeg vill etterpå. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 "hva erre du lurer på, korrupte burugle?" Lo seriøst godt da jeg leste den. )) Korrupt burugle! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Haha, skrev bare det første som falt meg inn =) Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Fortalte noen en gang at han eller hun hadde en rar utvekst på halsen... Når personen hadde lett litt, sa jeg at det måtte være hodet. Ble litt fornærmet da Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Fortalte noen en gang at han eller hun hadde en rar utvekst på halsen... Når personen hadde lett litt, sa jeg at det måtte være hodet. Ble litt fornærmet da :!: Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 morrari er drit gid i senga.. Lenke til kommentar
loketing Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 den største fornærmelsen må vel være å slå noen over ansiktet med en hvit hanske. ellers, i min omgangskrets er vel det beste/verste: "mongofloyd". Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 De beste jeg har hørt må være fra tv-serien Scrubs. Der Dr.Cox skjeller ut Kelso, Elliot eller JD... Er utrolig lange, men må få med seg... Dr. Cox Likevel syns jeg kommentaren: Du burde vært ronket utfor ett stup, er ganske slem. Det er ikke lett å si noe verre enn det syns jeg.. Beklager den sterke ordbruken.. Lenke til kommentar
loketing Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Du burde vært ronket utfor ett stup Lenke til kommentar
nord Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 "duehh...følger ikke slaviskt med på homsepatruljen?" *kniiiiz* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 -"Det lukter dritt her.." *se seg rundt* -"Åh, var det bare du som begynte å snakke!" Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Din fårbanna hæstkuk Fortelle folk at de skal stappe forskjellige ting oppi æsen/rævva/bøtten/rompa Og det å si at de er homofile dyr av forskjellige slag blir av mange sett på som fornærmende. De jeg kommer på akkurat nå, bruker ikke så mange fornærmelser egentlig, de popper bare ut av og til Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) en kompis dro ei jente hjem fra byen og ja da dum da di... Dagen etter når han våknet lå d en lapp der d sto "så god var du" + en 50 øring der. Ler hver gang jeg er med han på byen og vi møter den berta... er vel egentlig ikke min fornærmelse da... Endret 1. september 2004 av Hyrlen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 en kompis dro ei jente hjem fra byen og ja da dum da di... Dagen etter når han våknet lå d en lapp der d sto "så god var du" + en 50 øring der. Ler hver gang jeg er med han på byen og vi møter den berta... er vel egentlig ikke min fornærmelse da... :!: Seriøst morsom (dog frekk) kvinnemenneske, hun der! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 min verste fornærmelse, nei huff, blir vel stengt ute fra forumet i 2 uker :!: er nordlending.. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hehe, Dr. Cox ja "I believe that is the sound of your pasient vomiting. You might have troubles hearing over the much louder sound of me being right yet again." "That's right, Belinda" "..go on forever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever " Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Din bleikfeite bygdehomo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå