Arve Systad Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 "You have severe estethic deficiencies!" - Stewie Griffin, Family Guy Egentlig så er det aller beste berre å le stygt av noken, for så å plutselig bråstoppe og snakke med en nøytral tone "Åja, veldig bra (navn), den slo an!" Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Fikk slengt "Biatch" midt i trynet av den styggeste dama på skolen Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 eller klassikeren: du er en kvise på sammfunnets rompeball Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Du er en inspirasjon til fødselskontroll. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Er du klar over stygg du egentlig er? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Fritt etter the "duke" (nukem) "whats the face, whats the ass (eller noe i den dur) Til MC duder når men er ung og dum "ha ha ha, kjøring med harly er bare et penis kompleks, du vokser det fra deg" bør ikke utføres, har aldrig fått så mye juling noen gang før...husker ikke my fra da det skjedde til jeg kom hjem men jeg blødde mye. Endret 15. august 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 eller til menner i store båter\biler ect. : "hva er det du har som er så lite siden du trenger så stor bil?" Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Bare et par stykker som poppa opp her nå... "Eneste grunnen til at du lever er fordi morra di ble voldtatt." "ill let you know i could have been your dad right? matter of fact i was with your mom last night matter of fact im the reason your sisters half white" Eyedea (hvit rapper) vs. Shells (sort rapper) - fra Blaze Battle Final 2000 Endret 15. august 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Ble du skambanket med styggpinnen når du var liten? Du ser ut som om du har ramlet fra toppen av stygg treet og truffet ALLE greinene på tur ned. Dem høres mye verre ut på min dialekt synes jeg Endret 15. august 2004 av phoen|x Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hmm, en amerikansk kompis av meg pleier å si "You're to ugly for the ugly stick". Lurer på om det er fra en film elns. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 må vel være når den idiotiske jenta i klassen min med iq på 40 sa "du er så dum" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Did you fall out of the ugly tree and hit every branch on the way down er en klassiker. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) må vel være når den idiotiske jenta i klassen min med iq på 40 sa "du er så dum" 1. IQ sier svært lite om intelligensen din. IQ måler en av sju intelligens-faktorer, og man kan godt ha lav IQ og være smart so bare det, eller vice versa. 2. Har du 40 i IQ er du sannsyneligvis hjerneskada. Endret 15. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Beste fornærmelsen er: " " Altså, ignorere personen helt. Bare gå, ikke si noe. Det er det jeg synes er værst. HATER folk som gjør det Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 må vel være når den idiotiske jenta i klassen min med iq på 40 sa "du er så dum" 1. IQ sier svært lite om intelligensen din. IQ måler en av sju intelligens-faktorer, og man kan godt ha lav IQ og være smart so bare det, eller vice versa. 2. Har du 40 i IQ er du sannsyneligvis hjerneskada. En god start på en fornærmelse kan også være å daske noen i ansiktet med kalde fakta. det er som regel den beste fornærmelsen hvor "offeret" går krumrygget tilbake. Hvis en gjør noe slik --> eller slik --> mens en legger frem faktaene sine er alt komplett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 hvis noen prater stygt til deg, overse dem og si "møø"! det funker for meg Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 IQ måler en av sju intelligens-faktorer hva er de 6 andre da? Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Ble du skambanket med styggpinnen når du var liten? Du ser ut som om du har ramlet fra toppen av stygg treet og truffet ALLE greinene på tur ned. Dem høres mye verre ut på min dialekt synes jeg Og enda bedre på engelsk! Får slenge på noen jeg også da.. :-) When you go to the mind reader, do you get half price? - David Letterman Michael Jackson's album was only called "Bad" because there wasn't enough room on the sleeve for "Pathetic." - The Artist Formerly Known as Prince You're a good man, you're an honest man, you're a smart... dresser. - Drew Carey Show A mental midget with the IQ of a fence post. - Tom Waits He is so stupid, you can't trust him with an idea. - John Steinbeck He is brilliant - to the top of his boots. - David Lloyd George You look into his eyes, and you get the feeling someone else is driving. - David Letterman Gå på insultmonger.com for mer :-) Endret 16. august 2004 av bulldog Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Holder meg til morradi-fornærmelser, enten norsk eller engelsk. Funker like bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå