Archangel Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 " Well let me tell you something, I find it very fucking pathetic that you stand here and brag about your fathers wealth when the fact is that independently of a persons wealth and fortune a bullet that cost a mere US$ will still end ones fucking life....now THAT is ironic. You see asshole life is fragile for all people and ohohoh maybe even a bit more so for those who have to put others down for their own personal fucking benefit...I actually think that now...you should just shut the fuck up" Var da på engelsk siden jeg bodde i utlandet, klarer ikke overlegne personer som liksom skal godtgjøre seg på bekostning av andre mht sosial status, han ble rimelig taus ja etter at jeg sa det Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Her er diverse gode fornermelser jeg har sagt til folk: :!: "Da du ble født var det ikke du som begynte å grine, det var foreldrene dine" "Da du ble født ble du ikke født på sykehuset, men hjemme i ditt eget hus, men da foreldrene dine så deg for første gang ble de kjørt til sykehuset" (Bob Hope sitat med litt forbedring) "Du er så stygg at du kunne saksøkt foreldrene dine for herværk/forsøpling" "Foreldrene dine kjøpte deg i dyrebutikken da du var liten" gode å gode fru blom Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 En ting Tsar.. Hvorfor står det du bare har en post, mens i profilen at du har nesten 600 poster i relgion og politik. Poster du bare i Off-Topic? Bingo Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 hvis noen sier noe fornermende til deg så er det bare å svare med en mora di vits som er reflektert i det han sa til deg. eks: "hvorfor er du så idiot?" "fordi barten til mora di er så stor" kan sikkert sitte i en time å si mora di fornermelser og vitser. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Din blitzer-jevel av en commie med hippie-tendenser. Rop og skrik det ut, og tøm deg for agresjon! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Blitzerjævel/blitzerfaen helt greie, jeg liker jævla riksmålsdyslektiker! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 "Jeg synes ikke du er så snill. Jeg liker deg ikke." Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Stygge lille homofitterottejævel! (Kom ifra en stein gal kunde i en elkjøp butikk) Synes den var bra jeg... Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Din blitzer-jevel av en commie med hippie-tendenser Eg hadde no tatt det som eit komplement. pleier vel å sei "kva er det du glor på ditt kjæring helvete" Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 "Vet du hvorfor du liker utseendet på det bildet av deg?" "Nei." "Fordi du ikke ligner på deg selv." Denne er jo fin. Tror ikke det finnes noen ultimat universal fornærmelse, hver fornærmelse må skreddersys til mottaker. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Mor di er har ikke begrenset seg til en plass nei.. Her i nord-trøndelag sier vi den og mange andre versjoner, feks; "Mor di e mann" "Mor di e trang" "Far din" "mor di e støgg" Alle disse stopper kjeften på alle som legger ut om ditten og datten om deg eller andre.. Hvis de da begynner å syte etterpå, kommer "WHINE" etterfulgt av at vi går bort.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) mordi er mann Du må si "mordi e mann" "grisete du å som finner ut det" Her er en jeg har hatt suksess med , mora di har trang vagina! - ble kampa av det, mannen hadde sett litt for mange filmer av typen gjeng medlemmer som klikker når noen baksnakker mora Endret 10. august 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 klitten til mora di er av typen 20 liters Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 morsomste jeg har fått mot meg er: (jeg heter Bjørn) "jævla Bjørnefar"! lo i en time..... :!: 1 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) "Morra di har bart" er en klassiker. :!: For ikke å glemme sangen man syger når det kommer en skikkelig stylet BMW 3-serie forbi: "Kjør hardt, kjør stil, kjør kebabbil!" <-- Tatt fra Pondus. Og forresten, kebabbilen skal gjerne ha Ali-felger også. Endret 11. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 (endret) "skabbete offerunge" er min favoritt edit: "morra di" funker også ganske greit Endret 11. august 2004 av ilpostino Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 mor di argumentene er totalt taper. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 mor di argumentene er totalt taper. kom med noe bedre da. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 mor di argumentene er totalt taper. kom med noe bedre da. Du kanke kle deg, du kanke gre deg, du kanke te deg, og du har faen ikke utseendet med deg. så slapp av. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Din uteliggende boms Din katarrinfiserte marinematroz Selv foretrekker jeg "din far" vitser, f eks din far er frisør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå