Caliber Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Mange fine her ja min egen favoritt er denne drepende kommentaren: "Du er et bremsespor i samfunnets underbukse" Fremført med en kald og presis tone kan du umulig unngå hiksting og skjelvende lepper fra mottageren ... Mvh, Haakon Lenke til kommentar
infernic Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 "au! e har krampe i hånda!" - Ja det sa mor di i gårkveld òg! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvis noen gjør narr av deg, så si dette. F.eks *Navn* er dårlig til å spille fotball!! Da sier du veldig rolig er jeg det? Er jeg det, *navn* Neeei, sier den andre NEI SÅ HOLD KJEFT'A!! (se nicket mitt) Eller hold en pekefinger foran munnen din, og si Hysj veldig stille Lenke til kommentar
Namina Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 "Jævla homosexuelle grisepuler av et marsvin." den funker alltid. Lenke til kommentar
RainAngel Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg er frista til å rive deg et nytt rævhull, for du er så full av dritt at du trenger to. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg har fått erfare at å kalle noen fra Lillestrøm "innavl" får de til å tenne på alle plugger. Virker som det er et veldig sårt punkt eller noe. Ble i hvertfall en del bråk i russetida av det ene ordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå