The_Darkness Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 her kan du legge inn den beste fornærmelsen du noen gang har enten: Hørt, fått eller gitt.. men ikke begynn å fornærm hverandre.. det er ikke pent. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Wannabe mothaFUCKED! Den dro bra med slåss kamper i fjortiss tidene. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Du ligner på en jente! Hvorfor går du i jenteklær? Til en jente Du ligner på en gutt! Hvorfor går du i gutteklær? Til en, ja du gjettet det, gutt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Dustemikkel pipelort! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Din.... din....DIN HALTAN!!!!1oNEONNEoNEOnaO ehm, ja... La meg tenke litt da. Alt i alt så tror jeg stillhet etterfulgt av en slår det meste. Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 På stavangersk.. Møpib å hvedaløa. En liten fjott som ble sur på meg Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 "Din rød-håra bavian" Sikkert ikke den verste men i alle fall den dummeste siden jeg ikke har rødt hår Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Må være da Haltan kalte meg troll for noen dager siden. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 "stfu n00b pwnd jeg eier deg lolol yyllyly ylll ululylulyllll hHEhEHh.E_.h.H_E stfu ffs plz lyl!!!!!!!1111oneoneoneoen" Lenke til kommentar
shabador Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) "Din hjulbeinte punggrevling" Donald Duck sa det til en cowboy som flørtet med Dolly... Jeg ble skikkelig sjokka. En av de verste fornærmelsene jeg har hørt i hele mitt liv, og den kom fra Donald Duck av alle... Endret 9. august 2004 av shabador Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg er enig med LarsP, stillhet er den værste kommantaren som man kan få... Liksom, man vet ikke helt om man slo ann eller ikke. Men må du først åpne kjeften, si et rolig og behersket "Dust!" for så å avløse det med stillhet.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 You are the son of a thousand fathers! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 A waste of flesh is the only thing you are to me. fra en sang. beste jeg kom på med det første Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Du er så stygg at når du var liten måtte mora di mate deg med sprettert!! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 De beste jeg har hørt må være fra tv-serien Scrubs. Der Dr.Cox skjeller ut Kelso, Elliot eller JD... Er utrolig lange, men må få med seg... Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Ok, fått nok av tullet ditt din inkompotente lille dritt som trur du er mye bedre en alle andre, så nå synes jeg du kan ta beina fatt og løpe deg du makter! Hvis ikke det hjelper, noe som fjortisser ikke akkurat biter på så hjelper det ofte med: Du er rett og slett patetisk, så tar du en og snur ryggen til. Lenke til kommentar
mad_man@work Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Du er så stygg at bikkja di lukker øynene når den rir på beinet ditt! :!: Stygge lille homofitterottejævel! (Kom ifra en stein gal kunde i en elkjøp butikk) Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Den beste av alle, er å bare riste på hode, le uten latter og se på personen med forkastelse. Funker desverre litt for bra... :/ Endret 9. august 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 You were dropped as a child er jo alltid en fin klassiker:D Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Om noen drar en SKIKKELIG rævva vits, helst i en folkemengde, så er det ultimate å le overlagt kunstig i ca. ett sekund, for så å bråstoppe latteren og myse på personen med morskt blikk. Ondt, men en skikkelig "icebreaker". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå