Spragleknas Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Er artig å tenke tilbake på de første postene man la inn på HW. Her er min Skrevet: 05/09/2002 : 10:02 Hvilke kabinett regnes som støysvake??? Er det stor forskjell på HD med tanke på støy? Andre ting som påvirker støynivået på maskinen? DEN JEG HAR NÅ BRÅKER NOE FOR J****G !!! (Gammelt møkka kabinett fra multicom.... uten USB og VANLIG MUS INGANG (kan ikke bytte mus!). hmm.... lært en del siden da. Å skylde dette på kabinettet og ikke HK... jaja Spennende å se.... spesielt de som har vært her lenge... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 "ok" Har vi ikke en sånn tråd allerede? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Jeg har nå en 466 mhz maskin og vil oppgradere denne til en maskin i litt nyeste laget.. hvordan vet jeg om jeg må skifte ut hoved kortet? og hvordan vet jeg om en ny prosessor vil passe det jeg har.. maskinen er vel 5 år gammel. (pga pengemangel har jeg ikke råd til det beste tenker på 1000,- for en maskin som egner seg til spill.. på forhånd takk for alle svar haha. n00b på det beste... Endret 8. august 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Vi har allerede en slik tråd. Fortsettes her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=277037 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg