JollyMolly Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvordan gjør jeg slik at når jeg trykket "logg inn nå", så MÅ den ha passord, istedenfor at den logger rett inn? vil ikke at noen skal logge inn med min konto hvis jeg ikke er der, noe folk KAN gjøre nå... :\ Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Windows assumer at Windows accounten din er din egen, og at bare du har tilgang til den, så derfor når du assigner en MSN account til din profil, så regner den med at det bare er du som kan logge på den. Hvis du vil (av en eller annen grunn) at den også spør om passord under logon på MSN, så er ikke jeg helt sikker på åssen du fjerner en passport fra accounten din, men det det er en checkbox under pålogging som sier noe om automatisk pålogging. Du har vel ikke merka den da? Lenke til kommentar
JollyMolly Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Den checkboxen har ikke noe med saken å gjøre. Hver gang jeg åpner messenger kan jeg trykke på en knapp "Logg inn" uten å skrive passord. MÅ fikse opp i dette. Vil ikke ha misbruk! :\ Hjelp! Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Den checkbokxen har mye med saken å gjøre (den du fikk opp i Email/passord dialogen første gang du logga på). Det er nettopp den som fikser auto pålogging. Er det virkelig så mange som bruker PC'en din? Er det ikke bare å ha passord på hele greia . http://www.experts-exchange.com/Operating_...Q_20900226.html Fant den på google etter 10 sek søking, les første Assisted answer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå