Gå til innhold

fikk 15060 poeng i 3d mark


eUnaas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-29 11:27, EviLEddiE skrev:

i alle fall IKKE 15060..!


Jeg får 10348 med GF4 Ti4400, AMD Athlon 1,5GHz og 512 MB DDR RAM.


Jeg vil tippe rundt 7800-8400.


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-04-29 11:28 ]</font>


 

 

 

selvfølgelig ikke 15060.... men jeg får 7400 og synes egentlig det er litt lite...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-30 14:26, berserker97 skrev:

Jeg prøvde 3dmark og fikk kun rund 7500 poeng. Syntes ikke det er så bra..



 

Det synes ikke jeg heller! Det er bare 1300 poeng mer enn jeg får med mitt GF2!?

 

 

Dudsi: Hvordan tweake 3dmark? Fikk litt lyst til å prøve :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-30 14:47, Ronnyb skrev:

Hvorfor i alle dager er emnet "fikk 15060 poeng i 3d mark" når det ikke har noe med saken å gjøre?



 

jo, for at på madonion.com var det noen som hadde fått de med nesten samme oppsett som jeg har (de hadde overklokket litt men...

 

og for at andre så får det flere folk til å besøke forumet mitt)

Lenke til kommentar

Litt latterlig å bruke et usaklig emne om innelegget ditt,.. men greit,... - uansett back to topic,.. så tipper jeg rundt. 8000... Si i fra om score når du får da,... - Gjerne også med/uten overklokking eller noe slikt også :smile:

 

Jeg har ikke roen på benchmarking o.l. men tippet etter ca. det andre med lignende oppsett hadde fått....

 

[ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-04-30 15:13 ]

Lenke til kommentar

Jeg tror han vil kunne få over 7500 poeng med sitt Ti500 kort. Selv får jeg 8392 med mitt Ti200 kort http://service.madonion.com/compare?2k1=3161546

 

Ja, kortet er overklokket, men uansett.

 

Folkene på Madonion som får 15000 poeng har vannkjølte P4 systemer med Ti4600 kort som også er vannkjølt. Har også lest om Vapochill og andre sub-zero kjølemetoder inne på Madonion. Du kan ikke sammenligne deg i det hele tatt med slike folk.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-01 09:50, bic-judge skrev:

Jeg tror han vil kunne få over 7500 poeng med sitt Ti500 kort. Selv får jeg 8392 med mitt Ti200 kort


Ja, kortet er overklokket, men uansett.


Folkene på Madonion som får 15000 poeng har vannkjølte P4 systemer med Ti4600 kort som også er vannkjølt. Har også lest om Vapochill og andre sub-zero kjølemetoder inne på Madonion. Du kan ikke sammenligne deg i det hele tatt med slike folk.



 

hehe... vannkjørling på skjermkort...det har jeg alldrig hørt om :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-01 09:55, bic-judge skrev:

Da må jeg bare si at du ikke er noe spesielt opplyst om hva som skjer på overklokkingsfronten. Det er da ikke noe spesielt uvanlig for folk med vannkjøling å også bruke denne til å kjøle GPU på skjermkort.



 

nei jeg er ikke spesielt opplyst om overkokking :grin: jeg ser ikke helt vitsen med å presse et par mhz ut av prosessoren...

jeg har en følse av at det er andre ting enn prosessoren som sinker farten på pc er i dag...

Lenke til kommentar

Hvorfor er du så opptatt av noen skarve poeng i 3Dmark? Tror ikke du skal henge deg så mye opp i hva andre har av poeng. Maskinen din er sikkert bra nok om du får 7500 eller 8000 poeng. Husk på at mange av disse "topp" scorene, er fra maskiner som er klokket en del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...