HuzZzla Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Se på arnold, brystet hans var større en RC da han holdt påArnold er fortsatt sterk som ville banan Men Arnold ekke sytti. Får de skrukkete hud osv, eller er musklene så store fortsatt, at huden fortsatt holder seg stram og sånn? Musklene trekker seg tilbake hvis du ikke fortsetter, men se på arnold da, han er fortsatt svær Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Han gjør seg sikkert forbanna bra på grillen. Til og med ferdig olja. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Hvor står det om 8x1tonn? det er helt sinnsykt... Du ser han tar det i den nye dvd hans, han tar 2250 lbs 8 ganger, det er ca 1 tonn Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Jaja, jeg vet det. Poenget var at de hadde vært tøffere om de var blant de sterkeste i tillegg. Trukke du ville ha hatt en "klem" av han for å si det, MEn jeg tror RC hadde gjort det faen så bra i en ST konkurranse da, han tar 800 lsb 2 ganger i knebøy, 300 kilo 1 gang i benkpress, og 880 lsb 1 gang i markløft, er noen ST'ere som tar mer en det, men det er ikke mange Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 men er det noen på forumet her som driver med seriøst vektløfting? og da mener jeg ikke sånn 2 ganger-i-uka-for-formen lissom Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Men så er det vel vanskelig å bli godkjent i en ST konkurranse med de blodverdiene og dopingmengdene han har i årene Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jaja, jeg vet det. Poenget var at de hadde vært tøffere om de var blant de sterkeste i tillegg. Husker jeg så et klipp av Lou Ferrigno fra 70-tallet hvor han tok 280kg i benken, 2 reps. Ikke dårlig for en liten kar som han. Husk at det er gammelt klipp og, har kommet mange spennende "preparater" siden den tid. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Dem så bedre ut før. Endret 8. august 2004 av cerion Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Men så er det vel vanskelig å bli godkjent i en ST konkurranse med de blodverdiene og dopingmengdene han har i årene Han jobba som en politimann i 12 år, og helt seriøst, han driver ikke med bol, det har han en legeattest som beivs på, men han har et gen som gjør at han har veeldig mye testosteron i kroppen Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Jaja, jeg vet det. Poenget var at de hadde vært tøffere om de var blant de sterkeste i tillegg. Husker jeg så et klipp av Lou Ferrigno fra 70-tallet hvor han tok 280kg i benken, 2 reps. Ikke dårlig for en liten kar som han. Husk at det er gammelt klipp og, har kommet mange spennende "preparater" siden den tid. Små karer er bedre til å løfte tungt en store karer ( tenker nå på høyde ) små karer har kortere avstand de skal dytte vekta en det store karer har Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Dem så bedre ut før. å, bilder eller no? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 BB ser kule ut. Hadde eg kunne så ville eg sett halveis sånn ut. Men gidd å stresse liksom. SL er bedre og ekte var mener eg da. Det driter de i utseende men i resultater. Lenke til kommentar
piit Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Han har sikkert liten kukk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Små karer er bedre til å løfte tungt en store karer ( tenker nå på høyde ) små karer har kortere avstand de skal dytte vekta en det store karer har Forresten: "liten" var en spøk. Karen er vel 1.95 eller noe sånn og var da tidenes største bodybuilder. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Eeeew! Og btw. prøv å bruke emnefeltet litt bedre? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Verre med damer som ser sånn ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg