HuzZzla Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Hva syns fol om Dette? Er dette pent? Må jo si at gutten er enorm. Han tar 8 reps med 1 tonn i benpress Ikke no stygt ment til dere BB, hvis det finnes slike her inne da Endret 8. august 2004 av HuzZzla Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Haha, ser ut som om han har blanding-av-latex-og-skinn-hud. :-----D Endret 8. august 2004 av sosohal Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg mener det så styggt at det.......Skjønner ikke vitsen med å gjøre slik engang Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 vel, karen er blitt mangemillionær på det da, og som sagt det er det han liker å gjøre, hadde vi spurt han om hva han syns om oss overklokkere så hadde han sagt han dem gidder Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 ... Åssen ser sånne folk ut når de er sytti, egentlig? Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Men seriøst, det er imponerende at han tar 1 tonn 8 ganer i benpress, jeg for min del tar 200 to ganger Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) ... Åssen ser sånne folk ut når de er sytti, egentlig? Se på arnold, brystet hans var større en RC da han holdt på Arnold er fortsatt sterk som ville banan Endret 8. august 2004 av HuzZzla Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ronnie er en litt av en kar ja. Ganske så uslåelig i Mr. Olympia osv. Savner de gode gamle bodybuilderne jeg. Synes det hadde finere kropper. Kan jo nevne et par: Arnold Scwarzenegger Louis "the hulk" Ferrigno Mike Katz Ed Corney Ken Waller Franco Columbu Joe Weider Nå har det blitt for mye biff. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Stygt. Kan du begrunne det? For jeg må si, dama hans er litt av et støkke Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvor står det om 8x1tonn? det er helt sinnsykt... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Se på arnold, brystet hans var større en RC da han holdt påArnold er fortsatt sterk som ville banan Men Arnold ekke sytti. Får de skrukkete hud osv, eller er musklene så store fortsatt, at huden fortsatt holder seg stram og sånn? Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Ronnie er en litt av en kar ja. Ganske så uslåelig i Mr. Olympia osv. Savner de gode gamle bodybuilderne jeg. Synes det hadde finere kropper. Kan jo nevne et par:Arnold Scwarzenegger Louis "the hulk" Ferrigno Mike Katz Ed Corney Ken Waller Franco Columbu Joe Weider Nå har det blitt for mye biff. du snakker der, er en araber å, husker ikke helt hva han heter, han er SVÆÆÆÆR, over 2 m høy å, "lille" ronnie er jo bare 170. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvorfor ser de ikke slik ut i styrkekonkurransene? (Fordi FAT IS POWER!) Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Hvorfor ser de ikke slik ut i styrkekonkurransene? (Fordi FAT IS POWER!) fordi styrkekonkkuranse og kroppsbygging er 2 helt forskjellig ting styrkeløft er det om å gjøre å løfte mest, BB er det om å gjøre å se best ut, i SL så vinner du ikke fordi du har store bulende muskler, du vinner fordi du løfter masse kilo, i BB så vinner du ikke selvom du løfter 1000 kilo i benkpress og ser ut som jan simonsen Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Her er hjemmesiden til Rc, er imponerende må jeg si Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jaja, jeg vet det. Poenget var at de hadde vært tøffere om de var blant de sterkeste i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg