Alph3z Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg har da bestilt en 6600 som da er på vei i posten. Og jeg vil GJERNE ha gjort forberedninger med programmer, spill osv klart, så jeg slepper å stresse med det i flere dager. Om noen kunne gi meg direkte link til GRATIS programmer som: mp3 / video spiller programm som gjør at man kan filme mer enn 10 sekunder, for har hørt om det :> evt andre programmer som dere kan anbefale _STERKT_ (gidder desverre ikke lese gjennom ALLE tråder for å finne det ut ) Jeg takker for alle svar Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Du trenger ikke lese alle trådene, bare denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=222076 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har du Bluetooth adapter eller minnekort leser til pc`en for å få lagt inn programmene?Du kan jo sende det som e-mail vedlegg til mobilen men det blir sinnsykt dyrt,det erfarte jeg en gang. Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 jeg drar opp på PSData og kjøper en minnekort leser der ;> men går d ikke ann å få programmet gratis? f.eks mp3 programm. "kanskje noen vil sende det til meg? " Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 jeg drar opp på PSData og kjøper en minnekort leser der ;> men går d ikke ann å få programmet gratis? f.eks mp3 programm. "kanskje noen vil sende det til meg? " "Alt" kan skaffes på de samme stedene hvor man skaffer andre ting gratis på nettet. Men slikt liker man ikke å diskutere på et forum som vil være seriøst. Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 d blir ikke 6600 allikavel, den er avbestilt og jeg skal få meg en 7610 istedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå