Laibach Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 trenger hjelp til nedkjøling jeg lurer på og kjøpe meg ei vifte, blir så innmari varmt på rommet når pc'n står på hele dagen. men jeg har ikek plass til en vifte og lurer på om det ville gått greit og bare borret et stort hull i kabinettet som passet til vifta og bare skrudd den fast? og videre bruker man ikek vifter til og gjøre det kaldere i pc'n da? er jo pc'n som gjørt til at det blir 40 grader her inne så han mener at hvis man sette vifter som sprer den varme luften fra pc ut i rommet så blir det kaldere i rommet hans. logiskt ikke sant Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 synes synd i fyren... men dette var ikke morsomt. var bare bevis på hvor uopplyst folk kan bli. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 synes synd i fyren... men dette var ikke morsomt. var bare bevis på hvor uopplyst folk kan bli. jo ok det var kanskje ikke så morsomt men det var så ekstremt at jeg følte det som min plikt å raportere det Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 utrolig at sånne folk sitter på dette forumet... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Det er faktisk veldig mange som tror at vifter gjør at det blir kaldere. Det er sikkert fordi lufta kjennes kaldere ut når den er i bevegelse... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hvis man måler meget presist vil vel en vifte gjøre det varmere ?? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=252116 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå