MountainRivera Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Gud og Jesus satt oppe i himmelen da det ringte på døren. Gud åpner og utenfor står Allah. Gud stusser litt, snur seg og spør Jesus: Har DU bestilt Kebab? Hehe Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Gud og Jesus satt oppe i himmelen da det ringte på døren. Gud åpner og utenfor står Allah. Gud stusser litt, snur seg og spør Jesus: Har DU bestilt Kebab? Hehe Vil ikke akkurat si at jeg dro på smilebåndet :/ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 HAEHhahhHAHEhahhhahahhehahhahehahehahehahhahahehha; ROFLLMAOLOLZORZ! Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Det er den elendigste vitsen jeg har hørt dra til helvette med ghan som posta den Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 raportert Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Artig vits. :!: Endret 9. august 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Bare litt synd den kristene og jødiske guden er det samme som Allah da... Endret 9. august 2004 av Atpn Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jesus og gud sto ved st peters port. St.peter åpnet døren og spurte : "hva vil dere her" Jesus: Jeg hørte det var god kebab på huset her" St.peter: nei, det er lenger ned i gata, for å være korrekt, så ligger den i islamgata 21, spør etter allah.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Bare litt synd den kristene og jødiske guden er det samme som Allah da... der kom det eneste smarte innlegget i hele tråden.. bra Atpn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå