Urquell Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Er det noen som vet hvor man skal sende koss headphons til reperasjon, det står nemlig ikke på hjemmesiden deres. Hvis det er noen som har sendt koss headphonsene sine til reperasjon så vær så snill å gi meg adressen til det nærmeste "kossverksted". Takk!! Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Du kan levere de til nærmeste butikk hvor de selger koss, da tar de fleste seg av saken. Lenke til kommentar
piit Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Alle Koss-hodetelefoner har etter hva jeg vet livstidsgaranti. Når jeg skulle levere mine til reperasjon på en Expert-butikk (ikke der jeg kjøpte de), så fikk jeg nye med en gang, uten noen som helst spørsmål. Så, som andre har nevnt, ta deg en tur til en butikk som selger Koss-produkter, og de vil skaffe deg nye. (Mulig de må sendes inn til rep. før du får nye) Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Du kan som sagt levere de til hvilken som helst forhandler som selger produkter fra koss. Jeg leverte inn mine forige måned og måtte betale 60kr i frakt. Dette var visstnok helt nye relger . Fikk heller ikke helt nytt produkt slik "piit" fikk. : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå