sarpegutten Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hei jeg har 12.500 kr på kjøp av allt til pc min uten om skjerm,kabinett,tastatur og mus. jeg vil ha amd 64 og geforce 6800 kunne dere satt opp et oppsett til meg på forhånd takk. Lenke til kommentar
sarpegutten Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 duh SupremeX, vet du om noen linker eller no sånt til en side hvor det er en guide hvor man virkelig bygger pc'en? Altså setter den i sammen? Rock on Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Se Her da. Hardware sin egen guide til pc-bygging Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Takk Takk Takk Takk Takk Takk Takk Takk Takk Takk Takk Gud Velsigne deg osv. Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Joda bare hyggelig og hjelpe Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Sette sammen pc er enkelt, bare pass på å få rambrikkene ordentlig nedi dimmslotten, og sett CPU'en rett. Se på pinnene og sammelign med sokkelen, så finner du ut hvilken vei det skal stå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå