Master Casemod Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 dette er helt off topic: jeg selv spiller bass på fridtia mi,....har spilt et halvt år ca...begynner å bli keen på å mekke et band....noen som er intreserte trenger: en trommis og to gitarister Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 *host* Og vokalist. Kanskje du burde si litt om hva slags musikk du spiller, hvor gammal du er, osv? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg er en sinnsykt rå vokalist. Viden kjent på efnet og quakenet osv. /amsg LOLhehaheaLOLZ. LarsP dreit seg på VT, vi tok han opp, dl @ www.homersimpson.net/LarsPloller.htm Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Huff, vil ikke dele det der. Det er rett og slett FOR flaut. Selv for meg. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 joa....er 16 år....spiller mye metallica sanger...kan et par rockesanger....starta å spille noe fra dire straits Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg blir gjerne den blodkapitalistiske manageren som utnytter dere rått. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg blir gjerne den blodkapitalistiske manageren som utnytter dere rått. Lenke til kommentar
carnage Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) jeg forsøker å voldta gitaren min i de små hullene bakpå hver dag, mens jeg spiller og skriker for meg selv her oppe på mitt loft, samtidig som jeg tramper takten med høyre og venstre fot! Med andre ord, små syk gitarist, med tromme erfaring fra korps, og skrikvokal fra fest velg og vrak! Jeg kan brukes til alt, uten om å spille fin musikk 16, går i svart..(ikkje goth nei, berre "metall") kunne btw. hatt godt av en liten joggetur jeg også Endret 8. august 2004 av carnage Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) går i svart.. omg, wTf!? r du goth? I'm in. Bur berre 6 timar vekk med bil, så det skal ikkje bli noko problem. Kunne ha hatt godt av litt jogging uansett. Edit: Går ikkje i svart, men gitaren min er svart. Den er ev0l, necr0 und übarrtr00! Edit2: Hadde visst svarte sokkar på meg i dag, sorry for den... Endret 8. august 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Edit: Går ikkje i svart, men gitaren min er svart. Den er ev0l, necr0 und übarrtr00! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Carnage sitt innlegg skal eg tippe på var ei god suppe av humor og sjølironi. Carnage: f00ked in t3h arse. Har gitaren din hol bakpå? Mesa want, just for t3h fun! Edit: Endret 8. august 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
carnage Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) som et symbol på at jeg spiller metall liksom.. ikke noe mer Edit: Gløymde quoten på "går i svart" replyen.. yeah! holes in the back! i can FUCK it!!! mmnjeay! øuhm.. okey, lets not ruin this topic huh? Endret 8. august 2004 av carnage Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) øuhm.. okey, lets not ruin this topic huh? Jaok... Fant ut at gamle Yam'en min hadde slike hol btw. Carnage, vil du bli med i bandet mitt? Det skal heite t3h n3cr0ev0ltr00sathan0rz, da må du ha deg ny svart gitar, den gamle går desverre ikkje. Raymond kan få bli med. We'll take that on PM, uh..? Ontopic: Nei, desverre... Kan ikkje bli med, og beklager for at tråden spora av litt.. Endret 8. august 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 går i svart.. Og? Jobber nok i begravelsesbyrå. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) har en på jobben som har en gruppe de trenger, flere medlemmer husker ikke siden dems men de er flinke kan finne ut om du er interessert Endret 9. august 2004 av rakib Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Jeg vil ha baaaaaaaaaaaaaaand mener det. ikke like gøy å spille alene. Endret 10. august 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 joa...mange gode tilbud.... er du fra oslo kainern? hadde vært rått å ha et band.... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 bor ca en halvtime utenfor oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå