mobil_jenta Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hei!! Jeg har nå en SE Z600 som jeg ikke er helt fornøyd med. Jeg ønsker derfor å kjøpe en ny mobil. Men jeg vet ikke hvilken jeg skal velge.har tenkt litt på Siemens CFX65 men jeg er ikke helt sikker.... Har også sett på en del andre... Jeg kommer mest sannsynlig til å kjøpe telefonen med Netcom Youngtalk abonnement. Håper at dere har mange gode forslag... Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: ja -MMS: ja -GPRS: ja -WAP:ja -Kalkulator: ja -JAVA:ja -Email klient:? -Spill: ikke så viktig Skjerm: -Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: stor og tydelig skjerm -Touchscreen: kanskje Pris: Jeg har mellom *2000 og 2500 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: Ikke noe bestemt merke. -Kamera: Ja -Videokamera: ja -Symbian: ? -Triband:ja -Infrarød port:ja -Bluetooth:ja -Minne: Helst ganske stort minne -Minnekort?:kanskje -Polyfoniske ringetoner:ja -MP3: helst med MP3 -Radio: Helst -Wlan: ? -3g(UMTS): ? -Batterilevetid: "Viktig Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Stor og tydelig skjerm: Simens CX65, den har ikke mp3, og rundt 8-10 mb minne ledig, avhenger av pre-installert programvare etc.. EDIT: ikke blåtann heller! En god mobil, men vil du ha mp3 må du hoppe opp til K700, betydelig dyrere, men super telefon! Endret 8. august 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 K700 skulle nåkk fylle dine krav der kanskje Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 K700 skulle nåkk fylle dine krav der kanskje Jepp, men får du den for den prisen ? Lenke til kommentar
duda Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 kanskje sx1? litt håpløs taste oppsett, men har det meste og er nok et hakk billigere enn de fleste tlf, fordi har vært på markedet en stund. mange som sier at du blir vant til tastene, men jeg vet ikkke helt jeg. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) -Batterilevetid: "Viktig Og så forsvant K700 som alternativ... eller?? Endret 8. august 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 -Batterilevetid: "Viktig Og så forsvant K700 som alternativ... eller?? Den overså jeg, ja, har hørt batteriet er elendig! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 K700 er nok et litt for dyrt alternativ Du får nok ikke den til 2500,- med youngtalk desverre. Men batterilevetiden på den er helt ok synes jeg. 3 dager minst ved en del forbruk av radio, spill, SMS og ringing. (avhengig om du har på telefonen 24/7, noe jeg ikke har ) Men uansett så vil jeg også anbefale deg CX65. Meget god telefon til 2n "billig" penge. Den har noen mangler av det du krever, men til den prisen du forlanger er det nok desverre ikke så mange alternativer. Hvis ikke så kan du jo ta en titt på SX1 da, den skal visst koste 2500,- med youngtalk... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 K700i med portering til sms abonnomentet til djuice koster rundt 1890 eller noe Lenke til kommentar
mobil_jenta Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 ok.. er det noen mobiler som har de tingene jeg vil ha, hvis du ser bort i fra prisklassen....?? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) du kan ikke få alt, til den prisen... sats litt lavere eller prøv å host opp litt mer penger. men den fra siemens så jo ganske greit ut Endret 9. august 2004 av rakib Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 K700i koster 2700 kr på mobilland.no med young talk. dog, 200 mer en du hadde til rådighet. Hvis du har en lefdal i nærheten printer du bare ut den siden og du er garantert å få den til samme pris eller billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå