Playmofetish Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hei, Sliter litt med varmt kabinett, og tenkte å prøve å lage meg et viftehull i sidedøra på kabinettet mitt, Chieftec BX-02. PS! Jeg har ikke sånn vindu-dør, og viftehullet sitter langt ned, under skjermkortet, så den vifta treffer ikke CPU. Derfor tenkte jeg å lage et viftehull lenger opp på døra, så lufta inn treffer cpu-kjøleren. Kassa er i "1.00 mm SECC steel" som det står på hjemmesida. Noen som har forslag til hvordan jeg kan fikse et slikt hull? Kanskje ikke et helt rundt hull, men mange småhull hvis det lar seg gjøre. Har begrenset med verktøy, og ikke så veldig dreven i case-mods. Ikke i det hele tatt faktisk.. Alle forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 er da vel plass til vifter både fremme og bak i det kabinettet.. mye bedre å sette 1 nede fremst som blåser inn og en oppe bak som blåser ut.. da får du en fin sirkulasjon over hk og cpu.. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Det har jeg fra før av. Men pga. mange kabler og skjermkort er ikke sirkulasjonen så god. Så lure på om det kunne lønne seg å plassere en over cpu som blåser inn/ned på den... men kanskje bare et par vifter til og viftestyring vil gjøre seg. har bestilt... Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 RYDD!!!! strips kabler og legg de rundt/innom diverse rammer o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå