ophylicious Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Er det noen av dere som vet om et firma eller en nettbutikk hvor man kan bestille t-skjorter og gensere med den skriften man vil ha? Hadde vært YPPERLIG om dere hadde kommet med URL evt, andre tips (= Takk på forhånd. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har dere ikke et pr-firma i byen da? Reklamebyrå eller lignende? Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Har dere ikke et pr-firma i byen da? Reklamebyrå eller lignende? Nei, jeg bor på Otta. Er ikke akkurat en STOOR plass Hadde det vært det hadde jeg ikke postet her Hadde vært fint om vi dere hadde gitt meg noen linker (= Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Prøv Tracker. De samme som har lagd t-skjorter til Nemi og Ringenes Herre-køen i Oslo om jeg ikke husker feil (orker ikke sjekke garderobeskapet:)) Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Prøv Tracker. De samme som har lagd t-skjorter til Nemi og Ringenes Herre-køen i Oslo om jeg ikke husker feil (orker ikke sjekke garderobeskapet:)) Hmm, takk. Kanskje vi finner noe intressant der (= Vet dere om noen andre slike nettbutikker så hadde det vært fint (= Lenke til kommentar
elghai2k Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 www.duffy.no trykker opp ved opplag på mer enn 15 stk eller hva det er. Men hvorfor ikke lage selv? Print ut på ark og stryk på, og voilà Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå