JassFatt-aka-Andre Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) hallo jag bare lurte bare på om jeg kunne bruke denne og koble 4 av disse led s ene fra sunbeam hadde tenkt å koble 1 led i hvær spilt går det an, i stede for å seriekoble dem ?? Endret 9. august 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvorfor ikke kjøpe færdig me leds i Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) jeg skal ha forsjellige farger i fronten over bryterne mine Endret 8. august 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Viss du er i stand til og lodde på ledningar på ledsa, er du i stand til og skaffe deg ein sukkerbit og lage til litt sjøl! Ole-Johan Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 ja men går det an å sette led sene på en 1-4 spiltt ?? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ledsa på en 1-4 splitt? ja... de går jo på 5v, så hvis du bruker svart og rød ledning(blir ikke det 5v?) og stapper den godt oppi der Var det sånn du mente? Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 ja faktis var bare ikke sikker på om det gikk an !! takk for hjelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå