chil Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) altså jeg ville jo helst vært meg selv for jeg er Faen så gordjes! men hvis jeg måtte vært en kjendis så måtte det vært Johnny knoxville. Feeed fyr. Å desuten har jeg ikke mått ei jente som ikke syns han er kjekk. Å det hjelper jo på. Jonny depp er også ram nei jeg er ikke homo. 1% engang. SÅ hvem ville du vært? Søppel Alla "se og hør" tråd..maj mja Endret 8. august 2004 av chil Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Hva var poenget med å slå fast at du ikke er homo, vi bryr oss da egentlig ikke uansett? Uansett: Cedric Bixler Zavala: Eller Jimi Hendrix: Fyfaen så sexy. EDIT: Eller hadde det vært forbanna morsomt å se ut som Adolf Hitler: Muligens Vidar Theisen: Må ikke glemme Lasse Kjus! Endret 10. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Jeg ville vært Charlize Theron eller Angelina Jolie. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Ville vært Hugh Hefner for en dag. Men ville vel sett ut som Burt Reynolds. Endret 8. august 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 For å dra gothbabes med Nightwish-skjorter: Brandon Lee Eller for å være _KUN_ KEWL: Steve Mqueen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Sett ut som, ikke vært ^^ Hmm, jeg ville vært Tobey Maguire ellerno hæhæ evt. Tom Welling. Hirr. Endret 8. august 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Suffice to say... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Marlon Brando: Digg som ungdom, megakul som bestefar. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Sean connery, i sine yngre dager Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Hadde vært litt fett og sett ut som Pamela Anderson ' men skulle jeg sett ut som en MANN vet jeg ikke.. Jeg synes egentlig alle menn er hårete, stygge og fæle Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) hoho Jimi Hendrix på meg og EDIT: kanskje han litt små sexy karen i avataren min og Endret 8. august 2004 av kaiern Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Charlton Heston. Endret 9. august 2004 av fjotten Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 en eller anne latino lover da kan jeg bare se på damer så hopper di på p*k*e* min Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Charlton Heston. Du er stadig full av overaskelser. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Om jeg absolutt må velge en kjendis jeg kunne tenkt meg å se ut som, velger jeg uten tvil Timothy Olyphant. EDIT: Da tenker jeg samtidig på ting som personlighet osv. Endret 9. august 2004 av ZybiX Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Når jeg vokser opp og blir stor kjent skal jeg ønske meg her at jeg var meg selv. Klarer ikke å ønske meg noen kjendiser nå. Siden det er snakk om gutter har jeg egentlig aldri tenkt noe over utseendet i den halvdelen av verdensbefolkningen. Skal editere innlegget om jeg kommer på noen. (Ellers er jeg vel egentlig rimelig fornøyd med meg selv.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Når jeg vokser opp og blir stor kjent skal jeg ønske meg her at jeg var meg selv. Førstemann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå