Gå til innhold

Åssen kjendis ville du sett ut som


chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle skal på død og liv til en hver tid bevise at de er blodhetero, så fort det er snakk om noe som ikke er blodhetero'ish.

-hehe, og det sier du som sa dette for noen dager siden:

Menn jeg ville valgt om jeg absolutt måtte ha sex med en mann, på tross av min heteroseksuelle legning.

:wee:

 

Men uansett, jeg ser selvfølgelig poenget ditt med tendensen du snakker om. Men jeg ser en minst like stor tendens den andre veien med at alle som er så uheldig å påpeke at de er hetrofile, plutselig skal bli karakterisert som de usikker på egen legning, skaphomser, homsehatere osv. Gjerne alt på en gang...

Lenke til kommentar
Smak å behag...

Men skal love deg den karen kan dra damer... ;)

Med så liten damdidam som han har, så har jo ikke det noe å si. :p

Hehe, en liten misforståelse om byggere det ja....

 

Noen av "tilskuddene" de tar gjør dem til en "hingst"(Med mange på bedre ord) i senga....

 

De setter ekstra testosteron inn i kroppen noe som spiller inn på ytelsen i senga!

Lenke til kommentar
Alle skal på død og liv til en hver tid bevise at de er blodhetero, så fort det er snakk om noe som ikke er blodhetero'ish.

-hehe, og det sier du som sa dette for noen dager siden:

Menn jeg ville valgt om jeg absolutt måtte ha sex med en mann, på tross av min heteroseksuelle legning.

:wee:

Vel, det er fordi det at jeg er hetero faktisk spiller en rolle i den sammenhengen, da. :) Det er folk jeg ser opp til, ikke nødvendigvis folk jeg ville tatt i toern. :ermm:

 

DanielP: Hver sin smak, I guess. :shrug:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Det er folk jeg ser opp til, ikke nødvendigvis folk jeg ville tatt i toern. :ermm:

<Spooooky> Ever notice how straight guys, when making a "Hell, I'd fuck him" joke always say they'll do the fucking?

<Spooooky> They don't say "I'd take a shot in the eye from him"

<Spooooky> Like it's LESS gay to be the pitcher than the catcher

 

Høhø..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...