Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Pappaen til Bam! Han er kuul han! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Alle skal på død og liv til en hver tid bevise at de er blodhetero, så fort det er snakk om noe som ikke er blodhetero'ish. -hehe, og det sier du som sa dette for noen dager siden: Menn jeg ville valgt om jeg absolutt måtte ha sex med en mann, på tross av min heteroseksuelle legning. Men uansett, jeg ser selvfølgelig poenget ditt med tendensen du snakker om. Men jeg ser en minst like stor tendens den andre veien med at alle som er så uheldig å påpeke at de er hetrofile, plutselig skal bli karakterisert som de usikker på egen legning, skaphomser, homsehatere osv. Gjerne alt på en gang... Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 kevin levrone(Forferdelig dårlig bilde, men mannen er rå):http://www.ifbb.com/olympia/03olympia/photo65.jpg[/imgXX] Seriøst? hehe, ja... Som sagt så var dette ett litt voldsomt bilde... Men finner mann rett bilde av mannen så er han rå... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Kevin Levrone er drit rå... EDIT: Han er vertfall LITT sterkere en meg... Endret 12. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 http://membres.lycos.fr/bodybuilders/bodyb...evrone/kl01.jpgKevin Levrone er drit rå... Takker Endelig en som er enig !!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 http://membres.lycos.fr/bodybuilders/bodyb...evrone/kl01.jpgKevin Levrone er drit rå... Takker Endelig en som er enig !!! oi..så...stygt... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Smak å behag... Men skal love deg den karen kan dra damer... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Smak å behag...Men skal love deg den karen kan dra damer... Med så liten damdidam som han har, så har jo ikke det noe å si. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Smak å behag...Men skal love deg den karen kan dra damer... Med så liten damdidam som han har, så har jo ikke det noe å si. Hehe, en liten misforståelse om byggere det ja.... Noen av "tilskuddene" de tar gjør dem til en "hingst"(Med mange på bedre ord) i senga.... De setter ekstra testosteron inn i kroppen noe som spiller inn på ytelsen i senga! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Også det at kroppen blir større å da kan det virke som at visse "ting" blir mindre... Trente en stund på samme sted som svend karlsen, må jo si at han sin "ting" ikke var så liten :!: Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Trente en stund på samme sted som svend karlsen, må jo si at han sin "ting" ikke var så liten :!: Hahahaha, vil ikke spørre om hvordan du vet det Må ikke sniktitte i dusjen vettu! Hehe... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Trente en stund på samme sted som svend karlsen, må jo si at han sin "ting" ikke var så liten :!: Hahahaha, vil ikke spørre om hvordan du vet det Må ikke sniktitte i dusjen vettu! Hehe... Ikke min feil da... Felles dusj... EDIT: joda...kunne sett ut som svend også Endret 12. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 jeg vil se ut som den kjendisen elisha cuthbert er kin på Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Alle skal på død og liv til en hver tid bevise at de er blodhetero, så fort det er snakk om noe som ikke er blodhetero'ish. -hehe, og det sier du som sa dette for noen dager siden: Menn jeg ville valgt om jeg absolutt måtte ha sex med en mann, på tross av min heteroseksuelle legning. Vel, det er fordi det at jeg er hetero faktisk spiller en rolle i den sammenhengen, da. Det er folk jeg ser opp til, ikke nødvendigvis folk jeg ville tatt i toern. DanielP: Hver sin smak, I guess. Endret 12. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 DanielP: Hver sin smak, I guess. hehe, og takk gud for det Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Vel, det er fordi det at jeg er hetero faktisk spiller en rolle i den sammenhengen, da. Ja jøss, for det holder jo ikke å si at sex måtte være under tvang. Neida, må påpeke at man er hetro også. Just in case Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Ja jøss, for det holder jo ikke å si at sex måtte være under tvang. Neida, må påpeke at man er hetro også. Just in case Hmm, smør-på-flesk-setning? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Det er folk jeg ser opp til, ikke nødvendigvis folk jeg ville tatt i toern. <Spooooky> Ever notice how straight guys, when making a "Hell, I'd fuck him" joke always say they'll do the fucking? <Spooooky> They don't say "I'd take a shot in the eye from him" <Spooooky> Like it's LESS gay to be the pitcher than the catcher Høhø.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Hmm, smør-på-flesk-setning? Det er vel ikke flesket du må smøre :!: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 Hmm, smør-på-flesk-setning? Det er vel ikke flesket du må smøre :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå