Den Røde Tsar Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Det er klart dere byr om jeg er homo, alle homer suger jo tiss. tufs, kverulant Drit i å quote hele skiten, da. Altså, grunnen til at jeg påpekte det er at det er en så JÆVLIG typisk tendens. Alle skal på død og liv til en hver tid bevise at de er blodhetero, så fort det er snakk om noe som ikke er blodhetero'ish. "Jeg støtter homofile ekteskap, men jeg er'ke homo ass, bare så det er sagt liksom, 130% hetero." Og det er bedre å ikke kunne si HOMO uten å bemerke at det ikke er noe galt med å være homofil og at de bør ha like rettigheter som alle andre? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Det inngår liksom i poenget at jeg/andre driter i personens legning, og at det er en selvfølge at homofili er likestillt med heterofili. Samma faen.. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Du skjønte hva jeg mente, troll... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 yeah! YOU HAVE BEEN TARGETED FOR TERMINATION! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Personlig er jeg fornøyd med å være meg selv. Skulle jeg vært en kjendis, ville jeg vært Bill Pearl. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 ville sett ut som Arnold(terminator) eller ashton kutcher, sistnevte er en artig kis Lenke til kommentar
monstar Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Donald Trump Eller--- David Letterman Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 ENIG monstar! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 1 Vin Diesel 2 Arnie Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 1 Vin Diesel2 Arnie Vin disel, pokker han ser latterlig ut syns nå jeg.. Men hadde vært litt redd hvis jeg kom i bråk med deg dog.. Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 Det er klart dere byr om jeg er homo, alle homer suger jo tiss. tufs, kverulant Drit i å quote hele skiten, da. Altså, grunnen til at jeg påpekte det er at det er en så JÆVLIG typisk tendens. Alle skal på død og liv til en hver tid bevise at de er blodhetero, så fort det er snakk om noe som ikke er blodhetero'ish. "Jeg støtter homofile ekteskap, men jeg er'ke homo ass, bare så det er sagt liksom, 130% hetero." jeg er imot homofilt ekteskap. hmm.. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 9. august 2004 Rapporter Del Skrevet 9. august 2004 errm, gikk ikke tråden på hvilken kjendis du ville SETT ut som..? Også driver folk å nevner Donald Trump og David Letterman? Mulig det bare er jeg som har dårlig smak, men synes ikke de er spesielt søte/kjekke/pene/tiltrekkende... hmm. Bam Margera: Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Bam ser ut som en jævla junkie Lenke til kommentar
G.Haaland Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Jeg ville vært Elvis Presley eller Frank Sinatra!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Måtte vel blitt jhonny depp (han er ikke en sånn fløtepus liksom ) *Edit, eller gandalf (den grå) Endret 10. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 (han er ikke en sånn fløtepus liksom ) Ikke? La meg gjette; du synes Brad Pitt er fløtepus? Sett da opp Edward Scissorhands og Fight Club mot hverandre. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Jeg vil være Brad Pitt eller Tom Cruise ! Hehehe Brad Pitt: Tom Cruise: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Forresten, 2 karer til: Christopher Walken (verdens kuleste kis) Rutger Hauer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Christopher Walken (verdens kuleste kis) Ville hatt stemmen og aksenten hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå