Gå til innhold

Åssen kjendis ville du sett ut som


chil

Anbefalte innlegg

Det er klart dere byr om jeg er homo, alle homer suger jo tiss.  :roll:

 

tufs, kverulant

Drit i å quote hele skiten, da. :)

 

Altså, grunnen til at jeg påpekte det er at det er en så JÆVLIG typisk tendens. Alle skal på død og liv til en hver tid bevise at de er blodhetero, så fort det er snakk om noe som ikke er blodhetero'ish. "Jeg støtter homofile ekteskap, men jeg er'ke homo ass, bare så det er sagt liksom, 130% hetero."

 

:)

Og det er bedre å ikke kunne si HOMO uten å bemerke at det ikke er noe galt med å være homofil og at de bør ha like rettigheter som alle andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er klart dere byr om jeg er homo, alle homer suger jo tiss.  :roll:

 

tufs, kverulant

Drit i å quote hele skiten, da. :)

 

Altså, grunnen til at jeg påpekte det er at det er en så JÆVLIG typisk tendens. Alle skal på død og liv til en hver tid bevise at de er blodhetero, så fort det er snakk om noe som ikke er blodhetero'ish. "Jeg støtter homofile ekteskap, men jeg er'ke homo ass, bare så det er sagt liksom, 130% hetero."

 

:)

jeg er imot homofilt ekteskap.

 

hmm..

Lenke til kommentar

errm, gikk ikke tråden på hvilken kjendis du ville SETT ut som..?

 

Også driver folk å nevner Donald Trump og David Letterman? Mulig det bare er jeg som har dårlig smak, men synes ikke de er spesielt søte/kjekke/pene/tiltrekkende... hmm. :hmm::whistle:

 

 

Bam Margera:

2.jpg

 

:w00t::love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
(han er ikke en sånn fløtepus liksom ;) )

Ikke? La meg gjette; du synes Brad Pitt er fløtepus? Sett da opp Edward Scissorhands og Fight Club mot hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...