Moonshine Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Originalt. Slående argument. Overhodet _ikke_ smart^-1. Forrige uttalelse var ironisk. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Og så legger vi merke til " " oj, du er ikke den eneste her i verden som pratiserer ironien, og dens frukter Endret 5. september 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 You're goddam right. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Gi deg dimiles Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Gi deg dimiles Gi meg? Herre. Var jo jeg som ga meg jo. At folk her heller vil se ut som rocke-idolene sine skjønner jeg ikke, men det får heller så være. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Gi deg dimiles Gi meg? Herre. Var jo jeg som ga meg jo. At folk her heller vil se ut som rocke-idolene sine skjønner jeg ikke, men det får heller så være. I denne tråden skal folk si hvilken kjendis de ville sett ut som, men du gjør ikke annet enn å forsøple med verdiløs dritt. SO3? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Så du mener SO3 er plasen for verdiløs dritt? Jeg har da flere ganger svart på topic jeg. Flere ganger enn deg, faktisk. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Så du mener SO3 er plasen for verdiløs dritt? Jeg har da flere ganger svart på topic jeg. Flere ganger enn deg, faktisk. Jeg mener at SO3 er plassen å prate om ting som ikke hører hjemme i denne tråden, som den krangelen du hadde med Purify. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 NOK OFFTOPIC! Enten ville jeg vært den ekte Bond Eller Notch Johnson Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 1 Vin Diesel2 Arnie Vin disel, pokker han ser latterlig ut syns nå jeg.. Men hadde vært litt redd hvis jeg kom i bråk med deg dog.. Vin Diesel er en av de mest talentløse skuespillerene jeg har sett. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 superseven: Må da være lov å ville se ut som han fordi? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 superseven: Må da være lov å ville se ut som han fordi? Ja, men han kan være talentløs selv om noen vil se ut som han. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Selv tror jeg det hadde vært konge å sett ut som Schwarzenegger uden inspillingen av "Conan - The Destroyer". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Det blir litt for mye muskler for meg... Noen av de dere viser fram er rett og slett bare FOR sterk... Chris Walken, derimot, er sexy OG har mad danseskills! Lenke til kommentar
EJN Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Chris Walken, derimot, er sexy OG har mad danseskills! WORD! Weapon of Choice-videoen er intet annet enn genial. Ville sett ut som: Mann - Johnny Depp, Sean Connery (som ung) Kvinne - Kate Beckinsale, Catherine Zeta-Jones Lenke til kommentar
nord Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 brad pitt, tar gjerne dama med på kjøpet Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Word, dog! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Lett Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Hvem faen vil se ut som han i Metallica liksom? Personer som vil være vellykket, rik, gift og leve lykkelig. Og samtidig forbanna kul. Ehm, James Hetfield har klippekort på avrusningsklinikker og har gjentatte ganger nesten klart å oppløse Metallica for egen hånd. Penger er ikke synonymt med lykke. Egentlig ikke så forbanna tøft å være alkis heller. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 Hvem faen vil se ut som han i Metallica liksom? Personer som vil være vellykket, rik, gift og leve lykkelig. Og samtidig forbanna kul. Ehm, James Hetfield har klippekort på avrusningsklinikker og har gjentatte ganger nesten klart å oppløse Metallica for egen hånd. Penger er ikke synonymt med lykke. Egentlig ikke så forbanna tøft å være alkis heller. Takk! Endelig litt støtte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå