Moonshine Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Norges Vakreste festival - så langt jeg ser det. Noen som var med på denne nydelig happeningen? Var det noen som sang på hele "Girl in Oslo"? Samtlige dyktige band på begge scenene ble overrasket over hvor bra stemning det var. Lost Weekend neste år? Think so! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 For å være helt ærlig, så har jeg aldri hørt om det før..! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Aldri? Helt utrolig. lost-weekend.net Ingen? ? Lenke til kommentar
piit Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Noen som var med på denne nydelig happeningen? Var det noen som sang på hele "Girl in Oslo"? Som i 'Girl In Oslo' med BigBang? Dæven så mange bra artister da! Tipper jeg tar turen dit neste år, om de kan by på like mye bra da. Endret 9. august 2004 av piit Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Aldri vært på en så bra konsert! Campingen er genial, og jeg gleder meg til programmet til neste år. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kunne ikke i år (17 år) men ville... Blir vel en god del bra artister neste år.. Er rimelig sikker jeg skal da Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Huff. Tipper 10% var under 18. Så evig mange som jeg visste hadde noen år igjen. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 falsk leg? men neste år er jeg vel der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå