Bleelekwwl Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 In case of fire, you are not alowed to sleep under the tables, nor in any escape paths. "Det brenner. Jeg tror jeg går og legger meg!" :!: :!: Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Helt logisk. Hvis det brenner, så legger man seg vel ikke til å sove akkurat? Lenke til kommentar
maradona Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvis det skulle bli brann, må man ikke ligge foran en utgangsvei/utgang. Altså skal man ikke ligge der i tilfelle en brann skulle oppstå. Var litt rart skrevet, men alikevel... Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Hvis det skulle bli brann, må man ikke ligge foran en utgangsvei/utgang. Altså skal man ikke ligge der i tilfelle en brann skulle oppstå. Var litt rart skrevet, men alikevel... Skjønte jo det, men det er litt feil skrevet, og da er det morsomt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Nei, det er egentlig ikke feil skrevet. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Nei, det er egentlig ikke feil skrevet. Det skulle vært noe sånt som "Do not sleep under your tables or in the escape paths, because of fire safety." Du behøver ikke disse alle poster du kommer over. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Eneste som er feil med den teksten der er at allowed skrives med to l'er. Endret 9. august 2004 av Villmink Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Det skulle vært noe sånt som "Do not sleep under your tables or in the escape paths, because of fire safety." Synes egentlig det er skrevet på en helt naturlig måte, sett bort ifra skrivefeilen. Du behøver ikke disse alle poster du kommer over. Vær så snill, jeg utfordrer deg, gi meg noe som peker til at jeg "disser alle poster jeg kommer over". Men for all del, la oss ikke diskutere det. Endret 9. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 For en sjelden gang må jeg nok si meg enig med HalTan. Uansett, så skjønner man jo hva de sier, "I tilfelle av brann, har du ikke lov å sove under bordene, heller ikke forann nødutganger." <- elns Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Vær så snill, jeg utfordrer deg, gi meg noe som peker til at jeg "disser alle poster jeg kommer over". Men for all del, la oss ikke diskutere det. Gjerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå