Gå til innhold

Hvordan fly sjøflyet i Vice City?

Anbefalte innlegg

Spiller gjennom Vice City på ny, og får rett og slett bare ikke til å lette med sjøflyet (Skimmer) i Dildo Dodo-oppdraget ved filmstudioet. Jeg fikk det jo til sist gang jeg spilt gjennom spillet, men nå går det bare ikke...?!?!

Jeg gir full gass og holder samtidig inne Num6 (som er samme knapp jeg feks ville brukt til å steile en sykkel med, eller til å senke stige med et radiostyrt fly).

Flyet går utrolig sakte, og gir ikke tegn til å hverken øke fart eller å løfte på nesen..

Hva gjør jeg galt?? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spiller gjennom Vice City på ny, og får rett og slett bare ikke til å lette med sjøflyet (Skimmer) i Dildo Dodo-oppdraget ved filmstudioet. Jeg fikk det jo til sist gang jeg spilt gjennom spillet, men nå går det bare ikke...?!?!

Jeg gir full gass og holder samtidig inne Num6 (som er samme knapp jeg feks ville brukt til å steile en sykkel med, eller til å senke stige med et radiostyrt fly).

Flyet går utrolig sakte, og gir ikke tegn til å hverken øke fart eller å løfte på nesen..

Hva gjør jeg galt?? :dontgetit:

Har ingen anelse om hva du gjør galt, men kanskje en kikk i manualen som fulgte med spillet vil gi deg noen opplysninger. Hvis det ikke står i manulalen så ta en tur innom forumet til de som har laget spille, kanskje det står noe fornuftig der.

Lenke til kommentar

Står ikke noe særlig om det i manualen, men jeg får on-screen instruksjoner når missionet starter. Disse følger jeg selvfølgelig, men det funker bare ikke. Virker som det har skjedd noe rart med spillet, for noen ganger går det heller ikke an å rygge med bilene..?! Tror kanskje jeg må installere på ny.. Noen som har opplevd liknende?

Lenke til kommentar
Sikkert bare innstlingene som er endret

Hvilke innstillinger mener du? Knappekonfigurasjonen? Jeg har sjekket at alle knappene er konfigurert rett..

Og det er ikke en numlock-feil heller, har prøvd det og. Har også sjekket masse Gta-forums på nettet, finner ingen hjelp der heller...*sukk*...tror jeg bare må installere spillet på ny, gitt..

Endret av kns
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...