Gå til innhold

Når kommer nForce3 250 Pro?

Anbefalte innlegg

Fikk et tips her ov å vente til nForce3 250 Pro kommer.

Når kommer den?

Er det brikkesett, eller et hovedkort?

MVH. Daniel.

Emnetittel endret av moderator.

Bruk mer beskrivende emnetittel neste gang.

Endret av Opus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nForce3 250 Pro skal etter ryktene komme i Q4 eller tidlig Q1 2005 og vil være beregnet for Socket 940.

Er ikke det Nforce 4 da? Eller er det jeg som er litt i surr her?

Tror nForce 250 Pro skulle komme i Q2 i år men har enda ikke sett noe til dem, og Q4 er det siste jeg har hørt og vil være beregnet for dual-prosessorer for socket 940.. Mer vet ikke jeg.

*De er kommet - http://www.pyton.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2093*

Det er "DK8E2" som kommer i Q4 eller Q1 2005.

Endret av Falcon_
Lenke til kommentar
nForce3 250 Pro skal etter ryktene komme i Q4 eller tidlig Q1 2005 og vil være beregnet for Socket 940.

Er ikke det Nforce 4 da? Eller er det jeg som er litt i surr her?

Tror nForce 250 Pro skulle komme i Q2 i år men har enda ikke sett noe til dem, og Q4 er det siste jeg har hørt og vil være beregnet for dual-prosessorer for socket 940.. Mer vet ikke jeg.

*De er kommet - http://www.pyton.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2093*

Det er "DK8E2" som kommer i Q4 eller Q1 2005.

Det har seg slik at jeg har bestemt meg for dual Opteron og så fikk jeg det tipset om at jeg burde vente til nForce3 250 Pro kom. Og da lurte jeg på når den kom.

MVH. Daniel

Lenke til kommentar

Uansett chipsettnavn så vil det neste fra Nvidia være litt mer fremtidsvennlig med PCI Express og flere SATA kontakter. Nvidia er veldig flinke på å forbedre brikkesettene sine som man kan se på bla. Nforce 1 som ble til Nforce 2, som nå er det beste til Socket A. Nforce 3 150 hadde sine problemer, men var langt ifra alene. Nforce 250 rettet på problemene og gav oss enda flere finesser som hardware firewall. Neste NForce brikkesett tror jeg vil hete Nforce 4, men det gjenstår å se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...