Gå til innhold

GF 6800 til 2500!

Same-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Fins det noen tester der både dette kortet og 9800pro er med? Er ikke ATI mye bedre i HL2? Har hørt det kommer en mengde mods til HL2, kommer nok til og spille det mye...

hver eneste mod til half life2 er foreløpig ingenting annet enn remakes av de tidligere moddene til half life

Lenke til kommentar

Det så ut til å være en meget bra test, og ant fps gikk tydelig opp, både i lave og høye oppløsninger. Mest forskjell var det jo på de høyere oppløsningene. Men jeg begynner å spekulere på hva slags minne de bruker. Om det er 2.5 eller 2.0ns..

2.0 er jo spesifisert til 1ghz e.l?

Lenke til kommentar
QUOTE (Prebo)

Det er vel ingen offisielle tester av HL2 enda...

Få se de uoffisielle da.

Det jeg mente var att HL2 ikke har kommet ut enda... De testene av HL2 som finnest på nette er vel av den koden som ble stjålet... (etter det jeg vet..)

Lenke til kommentar

Spørs hvilken oplløsning du spiller på, synes 1024x768 er best da får jeg bedre fps, da er r9800xt bedre, et pro kan lett klokkes ti et xt.

Men ser at det er en del bedre i andre oppløsninger, men er det verdt 700 kroner mer? Et msi9800pro kan klokkes ganske høyt!

Lenke til kommentar
Det så ut til å være en meget bra test, og ant fps gikk tydelig opp, både i lave og høye oppløsninger. Mest forskjell var det jo på de høyere oppløsningene. Men jeg begynner å spekulere på hva slags minne de bruker. Om det er 2.5 eller 2.0ns..

er ikke helt sikker,men tror bare de bruker 2,8 ns.leste at noen hadde klart og oc det til ca 400/880mhz.

Lenke til kommentar

Det er 2.8 ns hynix brikker på sparkle 6800. Jeg ville heller gått for msi sitt 6800 på pcutstyr.no :yes: den koster 2800kr og ser digg ut :thumbup:

Endret av camxer
Lenke til kommentar
gf6800_haloOC.jpg

Fikk mye mer ytelse med litt klokking og ser jeg!

Man ser jo helt klart at det ikke kan være 2.8ns på referansekortet. Hvis du ser på grafene, så skjønner du det. Ettersom 2.8ns minne i beste fall klarer 760mhz e.l... Men om det er 2,5 eller 2.0, da skjønner jeg det. Jeg skal ha MSI sitt, og jeg håper for guds skyld det er bra minne på kortet! ;)

Lenke til kommentar
gf6800_haloOC.jpg

Man ser jo helt klart at det ikke kan være 2.8ns på referansekortet. Hvis du ser på grafene, så skjønner du det. Ettersom 2.8ns minne i beste fall klarer 760mhz e.l... Men om det er 2,5 eller 2.0, da skjønner jeg det. Jeg skal ha MSI sitt, og jeg håper for guds skyld det er bra minne på kortet! ;)

Jeg snakker om SPARKLE GEFORCE 6800 som trådstarter vill kjøpe og i testen er det ingen Sparkle 6800.

Lenke til kommentar
gf6800_haloOC.jpg

Jeg snakker om SPARKLE GEFORCE 6800 som trådstarter vill kjøpe og i testen er det ingen Sparkle 6800.

Men det er et referansekort, og det kortet, Sparke som du henviser til, ser helt klart ut som et referansekort. Men tviler på at du får klokket like mye :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...