PT Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 8-9 aar -> Lekte med skoleporten(stor, hard staalgreie) (mose utover saa den spratt tilbake) -> "Hmm? Noen som sa noe?" -> Skoleporten midt i hodet (jepp, akkurat paa midten) -> Blod i hele trynet -> Legevakten -> 3 sting Skikkelig kult. Eller ikke Har fremdeles et fint arr paa 2 cm Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Fikk flerra opp huden på tvers av halsen i 9-årsalderen, ganske vondt. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Holdt på å miste tåen etter å ha tråkket på noe glass mens jeg badet! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Kjørte på ein kjetting med moped på tirsdag. Traff meg i halsen.. Ikkje så veldig vondt, men skummelt som faen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Fikk flerra opp huden på tvers av halsen i 9-årsalderen, ganske vondt. Hvordan fikk du det til? Ostehøvel? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 jeg fikk se kneskåla mi Fin? Tenker meg at det var ekkelt.. Har aldri skadet meg skikkelig, eneste var at jeg en gang datt (les: ble felt) og traff hodet, og 5 sekunder av mitt liv forsvant. Det var litt merkelig. d var på klassetur, ca 40 andre fikk også æren av og beskue den... dem så den mer enn meg og ca halvparten brekte seg... Verste var at d ikke gjor så vondt før jeg åpnet glidelåsen på buksa for se om jeg hadde "sår", da hylte jeg og alle kom løpende til. Men d aller verste var at d var nest siste dag før skoleslutt og jeg hinket på krykker i sommerferien. D var faktisk den dagen norge spilte mot skottland i VM98, 1-1 hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ulykke og ulykker... Når jeg var liten som kom jeg engang susende på akebrett i en sabla fart, og bang, rett i husveggen... Det morsomme var jo at det var snø på veggen, så det ble tydelig avtrykk av jeg "smørt" utover. Kunne gått rett i en tegnefilm Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Fikk flerra opp huden på tvers av halsen i 9-årsalderen, ganske vondt. Hvordan fikk du det til? Ostehøvel? Falt og skrapa meg opp på et tre. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 i dag tilig brant jeg meg på lodde bolten. fikk blemme. får ca en time siden holdt jeg på med dremel og hadde pusse papir.. dremelen glapp og blemma ble direkte slipt ned.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 i dag tilig brant jeg meg på lodde bolten. fikk blemme.får ca en time siden holdt jeg på med dremel og hadde pusse papir.. dremelen glapp og blemma ble direkte slipt ned.. No offense, men det er kanskje ikke den mest effektive måten å bli kvitt blemmer... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Faen. Endret 12. august 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hadde ikke fått lappen enda, så var i fjellet og kjørte på viragoen min. Ops, sporete veit, Tippet, og der spratt og trilla jeg noen meter før jeg havnet i grøfta. Status på sykkelen: -bøyd styre -bøyd bremsepeda -Diverse riper og skrammer. Ikke så jævli kult, men har svidd av meg trynet en gang, da en axe boks jeg hadde i hånda med fyr på seff gikk i lufta. Det var ikke godt gitt, men jeg var utrolig heldig, har enda lungene og øya i behold, INGEN varige men. Bortsett fra at jeg er gått over til roll on. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg var på trening en gang(turn) og skulle utføre en "stift" for de som vet hva det er, i det jeg lander setter lilletåa seg fast mellom to matter,og jeg falt til siden og brekte tåa!gjorde ikke så vondt før noen timer etter. jeg felte til og med ingen tårer, før mamma begynte å flire da hun så tåa, da braste svake meg sammen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 i dag tilig brant jeg meg på lodde bolten. fikk blemme.får ca en time siden holdt jeg på med dremel og hadde pusse papir.. dremelen glapp og blemma ble direkte slipt ned.. No offense, men det er kanskje ikke den mest effektive måten å bli kvitt blemmer... nja.. blemma ble borte da.. men såret ble ca dobbelt så stort som blemma.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Tok på en sånn fin liten ting i bilen en gang. Den der lille for å tenne på sigaretter med. Det var vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå