Gå til innhold

kuleste ULYKKEN du har hatt.

NothgaliC

Anbefalte innlegg

Ja vi har en kuleste sykdommen du har hatt. Så nå tenkte jeg at dette forumet fortjener noe så lite som en "kuleste ulykken du har hatt."

Jeg begynner med å fortelle om en dag om vinteren i år da jeg stod på snowboard.

Jeg turte faktisk å hoppe på bigjump for første gang (eller bigjump og bigjump da). Den tredje gangen gjekk det galt. Jeg satte fart og feil koordinert "litt" og kom mg ikke over. Jeg slo skuldra, ræva og hodet ganske hardt. Jeg ble kjørt til sykehuset i sykebil der måtte dei kutte opp ynglings genseren min også (FAEN ALTSO). så jeg gikk rundt med hjernerystelse, vondt i ræva og vondt i skuldra. Og nå husker jeg ikke driten av ulykken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg får vel fortelle litt, da...

Skulle male huset med hvitmaling, og som seg hør og bør, mistet jeg malingspannet over hele meg. Akkurat da kom naboen bort og spurte: "Jaså, er dette andre eller tredje gangen?" Hun refererte selvfølgelig til antall strøk med maling, men jeg trodde hun hadde sett hele opptrinnet, eller iallefall at hele magen min var hvit av maling. Jeg ble litt usikker. Javisst liker naboen galgenhumor, men på den måten??

Mulig det bare er jeg som ser "sitcom"-en i denne historien, men akkurat da følte jeg meg som tatt ut av en britisk familiekomedie...

Lenke til kommentar

selv klarte jeg å nesten kutte av meg finger'n med hjå

miniP1010230.JPG

og jeg har tråkka i et jordvepsebol.. masse stikk..

og en venn av meg, som er medlem her på forumet, klarte det mesterverk å kræsje i et rådyr med sykkel!!!!! lol

edit: bildet suger.. kuttet er 3cm bredt og 1,3cm dupt(det skrår innover)

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
selv klarte jeg å nesten kutte av meg finger'n med hjå

og jeg har tråkka i et jordvepsebol.. masse stikk..

og en venn av meg, som er medlem her på forumet, klarte det mesterverk å kræsje i et rådyr med sykkel!!!!! lol

edit: bildet suger.. kuttet er 3cm bredt og 1,3cm dupt(det skrår innover)

heter ljå. og jeg tror ikke denne tråden ville blitt særlig populær om det bildet var skarpt. Det ser uansett vondt ut. Hvorfor var det så kult??

EDIT: trenger ikke hele bildet...

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
heter ljå. og jeg tror ikke denne tråden ville blitt særlig populær om det bildet var skarpt. Det ser uansett vondt ut. Hvorfor var det så kult??

EDIT: trenger ikke hele bildet...

hvorfår det var kult? veit ikke... men det blødde som pokker..

skal jeg fjærne img? bare legge url?

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Mr.Berg som barn (vinter):

Kommer til en garasje...

1.jpg

Bestemmer seg for å klatre opp på taket...

2.jpg

Kommer over kanten, men skal helt til topps...

3.jpg

Sklir...

4.jpg

... og blir tante i ung alder :p

5.jpg

Edit: Det siste bildet har en åpenbar feil, som jeg ikke har tenkt å fikse :wee:

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Hmmm.

Tja, som liten var jeg en enorm treklatrer ( noe som de fleste barn liker å gjøre )

Jeg hadde klatret mange trær og skulle prøve meg på noe STORT. Jeg hadde klatret kanskje 3 meter opp i treet da jeg skulle prøve å komme meg ned igjen, jeg satte foten på ei grein og greina knakk. Det som skjer er at jeg faller ned fra treet og lander på skuldra; dette resulterer til at jeg får knekt kragebein. Måtte gå med sånn drittfattle i 9 uker. :realmad:

Skjedde også noe da jeg skulle løpe fra en dude. Jeg løpte liksom på ei åpen slette og jeg ser bak meg ( skulle sjekke om han var langt bak ) jeg løper liksom fort som ""#&%¤#/ og når jeg snur hodet framover ser jeg rett i en trestamme.

Typisk meg, mye folk som ser på og jeg fikk liksom den største kulen i panna. :/

Lenke til kommentar
Hmmm.

Tja, som liten var jeg en enorm treklatrer ( noe som de fleste barn liker å gjøre )

Jeg hadde klatret mange trær og skulle prøve meg på noe STORT. Jeg hadde klatret kanskje 3 meter opp i treet da jeg skulle prøve å komme meg ned igjen, jeg satte foten på ei grein og greina knakk. Det som skjer er at jeg faller ned fra treet og lander på skuldra; dette resulterer til at jeg får knekt kragebein. Måtte gå med sånn drittfattle i 9 uker. :realmad:

haha, jeg klatret til toppen av ett seljetre(eller hva pokker de kalles, slike med gåsunger på :p)) og skulle komme meg ned igjen. Tok tak i toppen og tenkte jeg skulle senke meg ned til en lyktestolpe ett par meter ifra. Holder godt rundt toppen og kaster meg ut. Det gikk som det måtte gå, treet knakk og jeg ramlet noen meter rett ned i ei grøft. Fikk ikke puste på sikkert 3 minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...