zzzz Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg har rotet det til for meg selv. I starten kjørte jeg Gnome og var fornøyd med det, men jeg valgte KDE i skrivebordsvelgeren. Nå er det ikke mulig å bli kvitt KDE, selv om jeg gjør nytt valg i velgeren. I tillegg har jeg fått startet XFce og blir heller ikke kvitt det. Hjelp! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 fc2 har kuttet ut switchdesk-gui-programmet av en eller annen idiotisk grunn (jeg filet en bug-report) skriv switchdesk *navn på ønsket skrivebord* i et shell tillhørende brukeren du ønsker å bytte Desktop-miljø på. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hmm....kanskje teit sagt av meg, siden jeg aldri har vært borti Fedora..er det ikke bare å logge ut og inn igjen da? Lenke til kommentar
zzzz Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Jeg har prøvd, og det virket ikke likevel. KDE slipper ikke taket. Jeg kjører "switchdesk gnome", men ingen forandringer skjer. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Men når du logger inn med kdm eller gdm (jeg forutsetter at du har grafisk login) så kan du vel velge hvilken desktop environment /wm du vil ha? Lenke til kommentar
zzzz Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Til vanlig kom jeg rett inn i Gnome. Hvis jeg logger meg ut, må jeg trykke på Sessions og velge Gnome - for å få det. Det automatiske valget forandres ikke. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 "switchdesk gnome" som din vanlige bruker. Hvis ikke funker post en bug på "switchdesk" på bugzilla.redhat.com - og ikke glem å klager over at switchdesk-gui er borte! ps. du skal poste på "fedora core" versjon 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå