Gå til innhold

- Innholdet er slettet -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Teleboden suger!

De har ikke deksel til tlf. min. 7600.

Jaha... Så du mener at nettbuttikken er utrolig dårlig fordi den ikke har deksel til din 7600? ;) Dårligste argumentet jeg har hørt på lenge :!:

Hvis teleboden suger, hva gjør da telefonen din :whistle: Nei, sorry. Måtte bare.

Lenke til kommentar
Teleboden suger!

De har ikke deksel til tlf. min. 7600.

Jaha... Så du mener at nettbuttikken er utrolig dårlig fordi den ikke har deksel til din 7600? ;) Dårligste argumentet jeg har hørt på lenge :!:

Hvis teleboden suger, hva gjør da telefonen din :whistle: Nei, sorry. Måtte bare.

De suger fordi jeg spurte de hvorfor de ikke hadde.

Svaret var: At min telefon er ganske spesiell og ikke finnes i så mange eksemplarer at de syntes det lønte seg å ha noen deksler til den.

Nå veit ikke jeg så mye om å drive butikk altså, men når de har deksler til nesten alle andre telefoner, så kunne de godt tilbudt seg å bestillt inn et til meg, men nei, de vet nok ikke hva service er, og med de skyhøye prisene, behøver de vel heller ikke det.

Jeg er iallefall utrolig skuffet over arrogansen de viste meg på mail.

Ser forresten ingen grunn til å være frekk.

Lenke til kommentar

Hmm... Men du spurte dem ikke om å bestille et spesielt deksel til deg da? Du spurte om de hadde deksler til din telefon og det er det meget få butikker som har etter hva jeg vet da. Men du kan ikke si at Teleboden suger fordi de ikke vil ta inn et deksel til en telefon som ikke akkurat er noen "best selger" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...