sinmate Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Noen som vet om det finnes et slags java-rollespill til SonyEricsson K700? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Tja. Vet ikke om man kan kalle Ancient Empires for et rollespill, men synes nå at det ligner litt jeg da Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Finnes det doom på k700 da? leter etter den, spilte den på nokia 6600, syntes det var digg. For tiden spiller jeg Prince of persia, syntes det minner meg tilbake til de enkle tidene hvor man kunne sette inn en diskett og taste spillet i gang if u c? Lenke til kommentar
JuB Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Prince of persia og splinter cell.. Jeg har election2004 eller noe slikt, Amerikansk politikk sak, rollespill? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Tja. Vet ikke om man kan kalle Ancient Empires for et rollespill, men synes nå at det ligner litt jeg da Ancient Empires er et tur-basert strategispill, ikke et rollespill. Men det er bra fordet... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Tja. Vet ikke om man kan kalle Ancient Empires for et rollespill, men synes nå at det ligner litt jeg da Ancient Empires er et tur-basert strategispill, ikke et rollespill. Men det er bra fordet... Ja, så sier vi det da Lenke til kommentar
sinmate Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Hvor kan jeg skaffe dette "Ancient Empires"? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Finnes det doom på k700 da? leter etter den, spilte den på nokia 6600, syntes det var digg. For tiden spiller jeg Prince of persia, syntes det minner meg tilbake til de enkle tidene hvor man kunne sette inn en diskett og taste spillet i gang if u c? Doom finnes bare på symbian... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hvor kan jeg skaffe dette "Ancient Empires"? www.rabbit.no og wap.telenormobil.no. Der har ihvertfall jeg funnet det til min CX65. Jeg synes det er et veldig tøft spill, men det er veldig langsomt. Så du må være gira på turn-based for å holde ut. Ikke forvent deg noen action... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 hører baldur`s gate snart skal slippes til en rekke mobiler! det blir nok en kjempehit, jeg har ihvertfall spilt det utallige ganger på pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå