Planiar Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hei dere Hvilken væske utenom vann kunne jeg fylle i min vannkjøling? (Jeg har Asetek Waterchill fullt kit, men skal bare bruke CPU blokken). Raskt svar mottas med takk - Stig A. Bertheussen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 bruk destilert vann.. husk ac fluid i vannet.. aldri bruk vann fra springen.. Lenke til kommentar
Planiar Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Ok, unnskyld, jeg har ikke sett meg godt nok om. Endret 8. august 2004 av Planiar Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 hvis du ikke har algedrepende middel kan du bruke frostvæske Lenke til kommentar
valentino Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Nei, ikke bruk frostveske som det blir anbefalt her. Grunnen er at PMMA-toppen på cpu-blokken tåler alt av alkoholer svært dårlig. Det står advarsler om det i bruksanvisningen (Sider 25, 28, 30 og 33 i min). Du må heller ikke finne på å rense toppen med Acetone eller klor. Det jeg hører er at toppen blir sprøere om sprekker dersom det blir utsatt for disse kjemikaliene over tid, men vet ikke om dette stemmer da jeg ikke har prøvd det. Du kan bruke andre tilsetningstoffer som ikke er alkoholbasert. Om du spør etter en annen væske for å erstatte vannet så kan jeg ikke hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå