cyberPanda Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 hvordan finner jeg informasjon om rambrikken i dataen min? jeg har prøvd å gå på system på kontrolpaneler, men der står det bare at jeg har 256 DDR ram, jeg vill helst vite litt mer en det før jeg går ut å kjøper en ny RAM brikke! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Du kan A: Se på rambrikken, se hva som står på den. B: Laste ned Cpuz. Endret 8. august 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 og hvorfor i helvete kan ikke XP fortelle meg noe så enkelt som vilken RAM brikke jeg har? takk for svarene foresten Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 du kan og laste ned everest. dette vil gi deg den informasjonen du trenger. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Se under "Hovedkort" - "SPD" i Everest. Lenke til kommentar
Coraline Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg lastet ned Everest for å finne ut hvilken type minne jeg har, men det står ingenting under SPD. Betyr dette at jeg har en type minne som ikke har et spesielt merke? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det står nok ikke noe merke uansett, men du finner alle standardinstillingene til minnet. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg lastet ned Everest for å finne ut hvilken type minne jeg har, men det står ingenting under SPD. Betyr dette at jeg har en type minne som ikke har et spesielt merke? Det hadde vel iallefall stått størrelsen og info om det og bare NOname der produsentnavnet er?? Lenke til kommentar
Coraline Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det står absolutt ingenting under SPD hos meg.. Under Memory står det at jeg har 512MB ram, men det visste jeg jo fra før. Merkelig. Noen som vet om et annet program jeg kan laste ned som er bedre? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Merkelig. Noen som vet om et annet program jeg kan laste ned som er bedre? ja. jeg bruker aida32, som gir meg all info om hw i pc`n min jeg trenger. svært lett program. Nedlastningslink konge program EDIT: det er btw freeware Endret 17. august 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Merkelig. Noen som vet om et annet program jeg kan laste ned som er bedre? ja. jeg bruker aida32, som gir meg all info om hw i pc`n min jeg trenger. svært lett program. Everest er forresten Aida sin etterfølger. Under SPD med meg står det navn på produsent og alt annet jeg vil vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå