kissd Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hei, jeg tenkte å kjøpe meg en relativt kraftig bærbar (ca 15.000 - 18.500) Jeg kom over www.it24.no og syntes dette virka Veldig greit. Er det noen som har gode\dårlige erfaringer med dette firmaet event kvaliteten på utstyret man får ? Jeg tenkte å kjøpe meg en G556E med div utstyr (er ikke sikker enda) Har noen andre ideer til hva jeg burde kjøpe av Notepads, eller komponenter (et must er 128mb radeon mobile 9700) Kissd Lenke til kommentar
011338 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 jeg hadde kjøpt ASUS M6800N fra it24.no (hadde en på demo salg-specs: centrino..p4m 1.6, 1gb minne, 60gb hdd, osv og betalte 12k...men engelsk tastatur)og var veldig imponert over servicen jeg fikk...jeg kan si bare possitivt...eg forstå ikke at trådløs kort var ikke inne i pakken men ringte jeg neste dag og fikk den montert gratis! Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Kjøpte nettopp en G556E der med 1,6ghz dothan, 60gb hd, wlan, r9700, 512mb++ og er meget fornøyd med servicen underveis. Bestilte først en uten dvd-brenner, men siden de ikke hadde den inne fikk jeg byttet til en med dvd-brenner i stedet. Og alt dette i løpet av én dag, takket være at de svarer på mail såpass fort, og ikke kun 9-16. Måtte selvsagt betale mer for dvd-brenneren. Trudde midlertidig det var en som støttet + og -, men det er vel min feil at jeg ikke spurte om det. Uansett, meget fornøyd! Kommer nok til å handle der flere ganger. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hvordan er det med levering med IT24.no? Hadde tenkt til å kjøpe en skjerm fra de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå