ninth Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hei, jeg har nettopp bestilt meg en shuttle. Jeg vil helst ha en pc som ikke bråker så mye, slik at man kan sove mens man har den på. Jeg har bestemt meg for å ha S-ATA hardisk med 160-200GB lagringsplass. Akkuratt nå har jeg ikke fulgt med så veldig mye på hardisker, men det hadde vært fint hvis dere hadde gitt meg noen gode forslag Hardisken må så klart vært ganske bra Lenke til kommentar
Koma Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Seagate er bra. De er også slankere enn WD med tanke på at det er lite plass i shuttle. Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg har en samsung 160 GB s-ata i min barebone, og den er i hvertfall veldig fin og lydløs Dumme er at de ikke lager disker som er større enn 160 GB... Lenke til kommentar
ninth Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Noen som har litt mere spesifikk, hvilken hardisk jeg burde velge og si hvorfor Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg ville gått for en Seagate Barracuda 7200.7 disk. Disse diskene bråker svært lite, og holder seg også rimelig kjølige. De nyere S-ATA-versjonene av disken er også svært kjappe Test hos Tom's hardware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå