Gå til innhold

Project Gotham Racing 2 vs Rally sport.c.2

e321

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ett av disse, men vet ikke hvilket!

Project Gotham racing 2 ser "best" ut da, med tanke på grafikk og sånt.

Rally.s.c. 2 er nok helt klart mer realistiskt, men jeg har ikke ratt til xboxen så det hjelper ikke stort. For og si det sånn, Vil jeg spille "realistiske" bilspill går jeg opp til pc'n og spiller med logitech ratt så det har ingenting og si.

Hva mener dere, jeg skal bare ha et spill å kose meg med :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe ett av disse, men vet ikke hvilket!

Project Gotham racing 2 ser "best" ut da, med tanke på grafikk og sånt.

Rally.s.c. 2 er nok helt klart mer realistiskt, men jeg har ikke ratt til xboxen så det hjelper ikke stort. For og si det sånn, Vil jeg spille "realistiske" bilspill går jeg opp til pc'n og spiller med logitech ratt så det har ingenting og si.

Hva mener dere, jeg skal bare ha et spill å kose meg med  :D

Jeg har bare såvidt testa Project Gotham Racing 2, men jeg har Rallisport Challenge 2 og spiller det regelmessig over Xbox Live så det er vel egentlig dette jeg kan si mest om...

Grafikken i RSC2, iallefall hva angår bane/miljø- grafikk, vil jeg si at er mye bedre i RSC2 enn i PGR2. Mulig bilmodellene er bedre i PGR2. (De er glinsende lekre i RCS2 også, dessuten blir de møkkete)

Jeg vil ikke kalle RSC2 et spesielt realistisk spill, men det har nydelig kjøre-, og fartsfølelse. Personlig foretrekker jeg kjapp, humpete Rally og slenging rundt hårnålsvinger, fremfor sirkulær asfaltkjøring, men det er selvfølgelig smak og behag.

En fordel ved PGR2 er det enorme antallet baner og grymme biler, som dessuten kan økes ved å laste ned Booster Packs over Xbox Live (Koster en viss sum tror jeg). RCS2 har også et godt utvalg av disse, men bilene er i forskjellige kategorier, og det er ikke så altfor mange i hver. For å si det sånn; det er temmelig møkkvanskelig å kjøre en ice racing- bil på en rally- strekning. Dette kan forsåvidt snus ( :p) til en fordel i form a morsomme multiplayer- løp, med høy kræsj- prosent og skriking.

Også banene er i forskjellige kategorier (Rally, Rally- Cross, Hillclimb, Ice Racing), så det er bra med variasjon, men hvis man foretrekker en type fremfor de andre er det igjen ikke altfor mye variasjon på banene, i og med at de forskjellige banene i et land foregår i samme område (Innslag av varierende stikkveier, overlapping). Men man blir nok uansett ikke lei for fort. Så vidt jeg har forstått så har også PGR2 noen fiffige multiplayer- modus.

Nå vet ikke jeg om du har Xbox Live. Begge spillene er bra over Live, og har flere løpsmulighet, statistikk og se-andres-replays-funksjoner etc. Hvis du bare skal spille singleplayer, så er det greit å nevne at karriere- modusen i RSC2 er rimelig lett (Som i litt FOR lett). Her har muligens PGR2 lengst holdbarhet (Uten at jeg skal si for my om det, da jeg bare har testa spillet).

Nåja... mulig dette bare ble forvirrende :dontgetit:

Endret av Nymfo- Olga
Lenke til kommentar

Har begge spillene, ikke spilt så mye rallisport2 enda, men jeg tror jeg kan trygt anbefale Project Gotham Racing 2.

Ikke fordi RS2 er dårlig, men fordi PGR2 er så sinnsykt bra. Har brukt mellom 100 og 200 timer på spillet til nå. Og det uten Live

RS2 virker som et knallspill det og, så her har du vel egentlig valget mellom 2 "90%+"-spill, så det er virkelig en smakssak.

Hesblesende avhengighetsskapende gaterace (Forøvrig mye bedre enn NFSU)

eller

Hesblesende sinnsykt morro rally.

Valget er vel i bunn og grunn ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...