habberst Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) hei! jeg her en bruker på min data denne brukeren er min + at jeg har en gjestekonto. den kontoen min kommer jeg ikke inn på mer pga glemt passord.denne kontoen er administrator. finnes det noen programm som kan finne ut passordet. har hørt at det fnnes! Endret 8. august 2004 av habberst Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Har åsså hørt at det finnes, men er det filer du savner? så kan du jo prøve sikkerhetsmodus... F8 under oppstarten! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Uhm.. tviler på at det er mulig å få passordet.. Du kan jo hacke det, men det vil ta ganske mange dager... Har du prøvd alt som du kommer på? Lenke til kommentar
habberst Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Uhm.. tviler på at det er mulig å få passordet.. Du kan jo hacke det, men det vil ta ganske mange dager... Har du prøvd alt som du kommer på? har prøvd alt å de filene er viktige. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 går ann å endre passord i BIOS også på de nyeste HK..ihvertfall mitt ! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hvilken Windowsversjon er det? Har et program liggende her et sted til 2000, bare å brenne ut på cd og boote fra den. Tror ikke du fjerne administratorpassordet fra sikkerhetsmodus(du må være logget ,med administratorrettigheter) Lenke til kommentar
habberst Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Hvilken Windowsversjon er det? Har et program liggende her et sted til 2000, bare å brenne ut på cd og boote fra den. Tror ikke du fjerne administratorpassordet fra sikkerhetsmodus(du må være logget ,med administratorrettigheter) jeg har Windows XP Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Er det du som satte passordet, eller var det noen andre som gjord det? Er det noen andre som KAN vite passordet? Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Her er en link til en oppskrift som igjen viser til noen programmer som skal løse dette , har aldri prøvd det selv. Passord link Gi en tilbakemelding på om det virker Lenke til kommentar
spetter Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ja det finnes program som som du kan kopiere til en oppstartdiskett for å resete passordet i Windows platformen.. Sier ikke noe mer nå grunnet kan være deet går utover reglene her ? Lenke til kommentar
habberst Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Her er en link til en oppskrift som igjen viser til noen programmer som skal løse dette , har aldri prøvd det selv. Passord link Gi en tilbakemelding på om det virker prøver den ut nå Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Flyttes over til Programvare->Windows. Dette har ingenting med internet og nettverk og gjøre. Lenke til kommentar
IceHunter Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Uhm.. tviler på at det er mulig å få passordet.. Du kan jo hacke det, men det vil ta ganske mange dager... Har du prøvd alt som du kommer på? hvordan kan du hacke dg inn?? du kan ikke klare det! Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Sikkerhetsmodus -> kontoen "Administrator" er vanligvis passordfri og vises bare i safemode. Der kan du fjerne passordet på din konto på vanlig måte. Finnes en annn måte og, men vil ikke nevne. Mod-ene sier sikkert at andre vil lese og misbruke . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå