vickers Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg prøver å laste tilbake en sikkerhetskopi til min Qtek 2020 med Microsoft ActiveSync. Men jeg får bare beskjed om at backupen ikke kan lastet tibake grunnet den er fra en annen mobil enhet. Hva er galt? Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det kan virke som du ved en anledning har ved pålogging fått beskjed om å navngi din eksterne enhet hvor du da har oppgitt ett annet navn enn det du brukte første gangen. derav ser Active Syncen at dette er en annen enhet. Når sant skal sies så har eg ikje prøvd å få Active Synch til å bruke en enhet (navn) som allerede er lagt inn. Du får bla litt i hjelpe menyer. Har sett at dersom jeg har tatt hard resett på min Qtek 2020, eller ved ROM oppdateringa som eg gjorde nylig, så blir eg nødt til å navngi en ny device ved førstegangs synch. har ikke prøvd å finne ut hvorfor eg ikje kan, eller hvordan eg kan, bruek et navn som allerede eksisterer. alternativet er vel muligens å avinstallere active synch for så å installere det på ny hvor du ved førstegangs pålogging til din Q-Tek skriver nøyaktig samme device name som du hadde da du tok backup. evnt. søk litt i hjelpemenyen du.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå