kamikaze666 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg har et problem med min bærbare toshiba satellite 5200 Har hatt problemer med dårlig ytelse i senere tid. Noe jeg tror kommer av at jeg har innstalert litt for mye programmer av forskjellig kvalitet. Jeg bestemte meg i dag for å bruke gjenopprettings cden. jeg gjorde som det stod på cden fom er følgende: 1. sett inn "toshiba cd-rom for gjenopprettelse" plate nr. 1 i cd stasjonen 2.slå på maskinen mens du holder "C" tasten trykket inn. 3.Følg anvisningene på skjermen for å gjenopprette forhåndsinnstallert programvare. Jeg slår av maskinen, setter cden i DVD-ROM holder inne C knappen men ingenting skjer. Den starter som normalt. Jeg har et valg som kommer opp når jeg starter maskinen der jeg kan velge operativsystem, men jeg har bare et system og det er kun for valg av oppstat bilde. Kan dette kansje ha noe med problemet mitt å gjøre? Lenke til kommentar
arnebellinda Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hei.. Hva med å prøve å sette opp dvd spilleren som boot i bios'n? Lenke til kommentar
kamikaze666 Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Kunne gjort det, men jeg vet ikke hvordan jeg kommer inn i bios.. Det er ikke på samme måte som på en stasjonær pc som jeg er mer vant med Lenke til kommentar
arnebellinda Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Pleier å stå på skjermen når du booter opp.. På min er det F2, skader ikke å prøve den Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hvis det er en toshiba av nyere dato, så kan du bruke piltastene til å velge hvilken enhet maskinen skal starte fra. Du vil få opp en 4-5 forskjellige ikoner rett før eller rett etter Toshiba-logo'n vises på skjermen. Under disse er det en hvit strek. Hvis du trykker <- eller ->, vil strekene skifte farge til en slags lilla-ting etterhvert som du "blar" deg bortover. Trykk så enter for å boote fra den valgte enheten. Lenke til kommentar
kamikaze666 Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 pcen er 1.5år gammel. får opp di ikonene du snakker om, men jeg får ikke velge. Det begynner å irritere meg at jeg ikke får det til.... begynner på skolen igjen i neste uke så det hadde fint om jeg hadde fått det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå