Fredrik Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg bestile to sukkertøy på Microplex. Fikk: Midi-kabinett med plexiglass En 80mm transparent/blå vifte To blå katoder med inverter Termometer Synes det var bra at jeg fikk med såpass mye slik at jeg kunne ha noe å gjøre mens jeg sugde på godteriet. Hvordan greide du og bestille sukkertøv på microplex...? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Det der er å få med mye ekstra :!: :!: Endret 12. august 2004 av Same- Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ler meg ihjel. Får vel kanskje bestille meg to sukkertøy og håper jeg får kabinett med tilbehør Lenke til kommentar
rlz Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Er det en slags skjult meny en plass eller? *lete* Lenke til kommentar
fAight Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Haha... Hvor mye kosta de to sukkertøyene? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 spiser sukkertøy nå Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Å Herregud! Ler så jeg holder på å kveles! :!: Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Forrige gang jeg bestillte fra microplex så fikk jeg det jeg skulle ha, men jeg fikk også en liten godte ting.. Sånn winegum-funky-greier Den lå inni pappeska sammen med all chipsen osv... Turte ikke spise den, så litt gammal ut der den lå... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hadde jeg jobba på Microplex hadde jeg lagt oppi en banan eller et eple istedetfor alt det godteriet hele norges stakkars hardware-entusiaster propper i seg. Dette går jo direkte utover folkehelsa vår! NEI til Microplex´ godterityranni, JA til frukt og grønt! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hadde jeg jobba på Microplex hadde jeg lagt oppi en banan eller et eple istedetfor alt det godteriet hele norges stakkars hardware-entusiaster propper i seg. Dette går jo direkte utover folkehelsa vår! NEI til Microplex´ godterityranni, JA til frukt og grønt! Ja, for den bananen er nok skikkelig digg etter å ha ligget på posten noen dager. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har du aldri lagd god gammeldags milkshake?? Funker fett med slappe bananer da! og selvølgelig soya-basert iskrem da, kan ikke ha noe av all den ekle fløten. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har du aldri lagd god gammeldags milkshake?? Funker fett med slappe bananer da! og selvølgelig soya-basert iskrem da, kan ikke ha noe av all den ekle fløten. Hehe... Nei, har ikke for vane å lage milkshake med gamle bananer. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Husker jeg leste den posten for en stund siden, lo da også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg