Lanka Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hehe, måtte le litt da jeg kom over Denne PS : Andre ting på siden som ikke er for yngre folk. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Oi!! Han har jeg aldri sett før! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 godammit! nå får det være nok les: DJ rotterdam på denne siden Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hehehe, driiit bra ! Har sett han fyren før men ikke den filmen ! Han er jo bare drit kul ! Takk ! Ps: Driiiit i å kommenter at han fyren der har dere sett før og blablabla !!!!! Jeg rapporterer det nå, er så møkka lei av at dere sier sånn ! Det er faktiskt andre som ikke har sett det ! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Det er ytringsfrihet din krembolle. Slutt å klag på :OLD:, det er irriterende! Jeg rapporterer deg! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Det er ytringsfrihet din krembolle. Slutt å klag på :OLD:, det er irriterende! Jeg rapporterer deg! Hvem? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Slutt å klag på at ting er "old". Har dere sett den før så holder dere det for dere selv og har dere ikke så kom med innspill. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Aaaaah SHIT! The wacko's back Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Oi er ikke meningen hvis denne var gammel. Jeg har ikke sett den i forumet, derfor jeg postet den. Men hvordan skal jeg vite om den har vært her før hvis den var her for ørten år siden og hvis jeg evt var ny her. Tenk på det litt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Oi er ikke meningen hvis denne var gammel. Jeg har ikke sett den i forumet, derfor jeg postet den. Men hvordan skal jeg vite om den har vært her før hvis den var her for ørten år siden og hvis jeg evt var ny her. Tenk på det litt. OK.. Sorry... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå