Manuel Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Sitter nå i et kokhett rom med en temperatur på rundt 30 grader... To gulvvifter endrer ikke på saken: Sommer er noe dritt og passer dårlig for oss nordiske vikinger Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Fint jeg er en utenlandsk viking, for sommerværet i Norge er søppel i forhold til mye annet. Jeg synes sommeren er en kjølig bris. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Sitter nå i et kokhett rom med en temperatur på rundt 30 grader... To gulvvifter endrer ikke på saken: Sommer er noe dritt og passer dårlig for oss nordiske vikinger Slike som deg burde ha blitt sperret inne, klager på SOMMEREN Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ja til kun vår og høst!(De beste årstidene...) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ja, det er altfor varmt. Greit med 20 grader og opphold elns. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Fint jeg er en utenlandsk viking, for sommerværet i Norge er søppel i forhold til mye annet. Jeg synes sommeren er en kjølig bris. Dæilig å være utlending i norge Synes synd på kompisen min som får heteslag når det nermer seg 25.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Tja, Sommer er OK, men jeg foretrekker vinter. På grunn av snowboard. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Sommer er kult siden da kan jeg gå med solbriller Endret 8. august 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Sommer er konge. Da kan jeg vandre rundt i byen og vise frem min undereksponerte vikingkropp. Flashe fete shades kan man og! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Har kost meg i 30°C og sol på stranden i hele dag Hvordan i svart greier du å få det til å bli 30°C inne?? Bare til å henge knall hvite gardiener foran vinduene så senkes temperaturen ganske mye... Og hvorfor sitter du inne når det er 30°C på rommet?? Mennesket er laget for å kose seg ute i Guds frie natur. Endret 8. august 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Er enig i at det er for varmt ja, svetter døgnet rundt her.. Liker best vinteren, da dør de fleste insektene rundt her, og jeg kan nyte den kjølige luften. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Hvordan i svart greier du å få det til å bli 30°C inne?? Bare til å henge knall hvite gardiener foran vinduene så senkes temperaturen ganske mye... Jeg tror nok PC'en og andre elektriske artikler varmer litt. Har også mørkeblå gardiner, men de er ikke trukket for. Vinduene til rommet ligger også på skyggesiden av huset. Vel å merke så ligger rommet i 2. etasje... altså ingen deilig kulde fra bakken Og hvorfor sitter du inne når det er 30°C på rommet?? Mennesket er laget for å kose seg ute i Guds frie natur. Det er litt kaldere inne enn ute. Dessuten er jeg allergisk mot sollys. Synd at ingen andre forstår meg når jeg sier at jeg helst vil gå i skyggen :-D Outlook: Ja, deilige kalde vinter! Endret 8. august 2004 av Manuel Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 det er så varmt her i stavnger at det ikke er til og leve med .. har inne tempraturer på 30-35 på dagne med rullegardiner i alle vinuer og alt av lufting på og ute er det 30+ i sola og 27ca i skyggen, kunne vert rund 25 i sol veggne for da er det en deilg skygge og kose seg i hvist det blir for varmt Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Akkurat nå elsker jeg sommeren.. men ikke når regnet dunket ned fra himmer'n tidlig i sommer. Og jeg er enig med andre her, våren er best... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Fint jeg er en utenlandsk viking, for sommerværet i Norge er søppel i forhold til mye annet. Jeg synes sommeren er en kjølig bris. greit at du er en utenlandskistaner .. men du er faenma ikke no viking .. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 sommer.. uff... bare veps, intens varme, ingen ting å gjøre, skolen starter... det finnes en posetiv ting... jeg har bursdag Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 ....skolen starter... Og slutter!!! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Sommer er den årstiden vi har minst skole!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 "gledesutbrudd" kan egentlig denne posten høre hjemme. Kan brukes til både glede og sorg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg