Gå til innhold

Sommer er noe dritt!

Manuel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kost meg i 30°C og sol på stranden i hele dag :D

Hvordan i svart greier du å få det til å bli 30°C inne?? Bare til å henge knall hvite gardiener foran vinduene så senkes temperaturen ganske mye...

Og hvorfor sitter du inne når det er 30°C på rommet?? Mennesket er laget for å kose seg ute i Guds frie natur. :yes:

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar

Hvordan i svart greier du å få det til å bli 30°C inne?? Bare til å henge knall hvite gardiener foran vinduene så senkes temperaturen ganske mye...

Jeg tror nok PC'en og andre elektriske artikler varmer litt. Har også mørkeblå gardiner, men de er ikke trukket for. Vinduene til rommet ligger også på skyggesiden av huset. Vel å merke så ligger rommet i 2. etasje... altså ingen deilig kulde fra bakken

Og hvorfor sitter du inne når det er 30°C på rommet?? Mennesket er laget for å kose seg ute i Guds frie natur. :yes:

Det er litt kaldere inne enn ute. Dessuten er jeg allergisk mot sollys. Synd at ingen andre forstår meg når jeg sier at jeg helst vil gå i skyggen :-D

Outlook: Ja, deilige kalde vinter!

Endret av Manuel
Lenke til kommentar

det er så varmt her i stavnger at det ikke er til og leve med .. har inne tempraturer på 30-35 på dagne med rullegardiner i alle vinuer og alt av lufting på og ute er det 30+ i sola og 27ca i skyggen,

kunne vert rund 25 i sol veggne for da er det en deilg skygge og kose seg i hvist det blir for varmt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...