Arco Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Er det noen som har erfaring med Arizona Eagle? Har sett litt på bilstereo, og vurderer å kjøpe compo sett, forsterker og sub fra Arisona E. Satt sammen dette anlegget og kom på 2900 kr + frakt. (Eller har noen av dere evt et bedre forslag? ) Er ute etter et ok stereo anlegg til en overkommerlig pris. Vil ha bedre lyd i bilen, men det er det hele. Skal verken konkurere med dette anlegget, eller spille ørene av meg. 1 stk. Arisona Eagle Forsterker AZ 455 (4 x 50 W) 1395,- 1 stk. Arisona Eagle komp sett GC52 (5 1/4 13 cm) 599,- 1 stk Arisona Eagle Sub BA12PRO (12") 899,- Lenke til kommentar
sfh Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 det skulle jo funke helt greit det der..om det er bare for å få litt bedre enn orginalt å ikke koste så mye men husk det blir en basill, så det går en liten stund så blir det for lite lyd av det hehe... å det er sikkert mulig å få litt bedre produkter for en bitteliten mer penge. bare husk å montere det skikkelig så får du litt ut av det, montering spiller stor rolle uansett prisklasse utstyret. men hvor stort budsjett har du da..? og har du kabler og slikt..?blir raskt 3~500,- i kabler og. mvh, Lenke til kommentar
Arco Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 Ja.Har alt av kabler som må til ifra tidligere innmontert stereo. Begynner å bli litt rusten på dette siden det er 5 år siden sist jeg monterte stereo i bilen. Har budsjett på intil 10.000, men hadde ikke tenkt å bruke så mye på stereo i første omgang. Hadde tidligere 1 15" CV i bilen, men for det første tok den så si all bagasjeromsplassen, pluss mye ulyder av bilen tilslutt Monterte inn 2 stk Boston RS 12 i bilen etter det, og var kjempegodt fornøyd med lyden.Uheldigvis solgte jeg bilen med anlegget i Noen bedre forslag på stereo jeg burde se nærmere på?? Lenke til kommentar
sfh Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 jeg har prøvd etpar produkter fra soundstream siste uken og må si jeg er meget fornøyd med det. de har jo en "billig" serie de og som funker bra. men hvilken bil har du...? avgjør litt om hvilke elementer som vil passe deg/bilen....evnt bassrefleks eller lukka kasse..og hvordan å montere det. mvh, Lenke til kommentar
Arco Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Har en Volvo S40. Kan ikke presse så mye inn i bagasjen heller, må ha plass til barnevogna å da.. Har du en link til en webshop som forhandler Soundsteam? Endret 9. august 2004 av Arco Lenke til kommentar
sfh Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 norske priser/info finner du på www.musicaltransparency.com det er importøren, og såvidt jeg vet er det ikke noen som har web-shop med soundstream..enda.. jeg er forhandler sjøl av diverse/fleste merker. har faktisk vurdert å selge min vgw10" og egc.6" kompsett..brukt/prøvd/innspilt i ca.4~6imer. solgte nettop forsterkerene mine så det blir litt tamt uten de hehe... mvh, Lenke til kommentar
gixer Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Heisann! Arizona Eagle er helt greit i forhold til prisen, men ikke no mer enn det. Et merke jeg har god erfaring med er Sony (Ja, skyt meg hvis dere vil, men jeg mener at de leverer mye for pengene). Selfølgelig kan man finne andre merker som leverer bedre lyd en Sony, men da må man selfølgelig betale mer også. Ta en titt på www.bilradiospes.no Lenke til kommentar
Tobby Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeah...Må si meg enig...Alle rakker ned på Sony..Vet ikke hvorfor egentlig...Har hatt/hørt mange slags subbere opp gjennom tidene...alt fra DynaBel,Magnat,Pioneer osv. Blei meget overrasket over hvor bra Sony Pentagon(femkantet)12" var i forhold...blir snakket så mye dritt om akkurat Sony innenfor bilstereo å jeg synes de har blitt ufortjent stemplet som "dårlig". Jeah...folk som sier sony er dårlig bare fordi andre sier det bør heller dømme selv av egene erfaringer Lenke til kommentar
sfh Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 sony pentagonen er ikke helt på tryne, men når det gjelder lydkvalitet og oppnå oki lydtrykk samtidig som å holde på lydkvaliteten syns jeg sony`n kommer til kort.. men den er billig, og da er det jo mulig å kjøpe to og to sony i 55L lukka med oki forsterker er bra det.. problemet med sony forsterkere er vel at de ikke har hatt den kvalitet/stabilitet som litt dyrere eller andre merker.. men kan jo vere bruker-feil også da.. alt er bra om det blir rett brukt mvh, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå