cheeplix Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Lurer på hva dere mener er den minst ensformige first person shooteren gjennom tidene... Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Unreal Tournament 2004? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 /ironi modus/ Doom 3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 /ironi modus/ Doom 3 Det må være det mest enformige ever Men uansett, jeg tror Stalker vil bli et av de minst enformige FPS som blir å finnes. Morrowind er jo et slags FPS/RPG, og ikke særlig ensformig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Deus Ex? tja kan vel være enig i d... Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Half Life var egentlig ikke ensformigt :!: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Deus Ex, absolutt. Spiller oppfølgeren nå, men får ikke den samme følelsen (har ikke noe med den ensidige ammoen å gjøre, skal være slik). No One Lives Forever 1 og 2 OFP 1985.. Og jeg tror Vampire The Masquerade (Bloodlines) vil stå frem som et av disse kongespillene med variert action. Har sett de lange videoene med introduksjon fra utviklerne, samt de på siten ("Know any games that we can play...?" haha). Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Unreal Tournament serien og Deus Ex Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hidden & Dangerous 1 og 2. Varierte og spennende oppdrag. De spillene ble aldri kjedelige. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Half Life Halo Metroid Prime (GameCube) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Noen som har nevnt morrowind her? det er jo en fps da man driver å hogger opp folk og fe med øks og sverd. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Half LifeHalo Metroid Prime (GameCube) Hmm.. HalfLife er greit nok, men jeg syntes både Halo og MP var veeeeeldig ensformige Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Nei, Morrowind er ingen First Person Shooter. Ja, perspektivet er førsteperson, men dette er ikke det samme som FPS. Morrowind er RPG. Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 zelda:oot (3rd person though) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Nei, Morrowind er ingen First Person Shooter. Ja, perspektivet er førsteperson, men dette er ikke det samme som FPS. Morrowind er RPG. Men det er ikke ensformig og for mitt vedkommende så er det en blanding av rpg og fps (first person slasher ) Så morrowind med doom 3 grafikk eller en fps blandet med rpg delen og verdenen i morrowind Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 QUOTE (odex @ 09/08/2004 : 01:28) Nei, Morrowind er ingen First Person Shooter. Ja, perspektivet er førsteperson, men dette er ikke det samme som FPS. Morrowind er RPG. Men det er ikke ensformig og for mitt vedkommende så er det en blanding av rpg og fps (first person slasher ) Så morrowind med doom 3 grafikk eller en fps blandet med rpg delen og verdenen i morrowind Du ber om noe perfekt... Det har ikke spillverden gitt oss ende Forøvrig, det minst ensformige må være Deus Ex (den første), som har blitt nevnt av flere.. Likte ikke nummer to jeg heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå